Cartea saptamanii: E usor sa ma ranesti

Buna dimineata, fete frumoase!
Ieri a iesit soarele si pe strada mea. Mi-as dori sa tina mai mult. M-am saturat de frig. Si e abia inceputul. Eu totusi sper la o iarna frumoasa, usoara, cu zile nu foarte friguroase. Nu imi fac insa prea mari sperante dar nu e niciodata gresit sa speri. :D

Si daca tot au fost zile urate care ma imbiau sa stau in casa, ce altceva puteam face daca nu sa citesc si sa ma uit la seriale? :D Serialul curent inca nu l-am terminat, asa ca nu va pot povesti despre el. Prin urmare a mai ramas cartea. :D

Astazi vreau sa va povestesc despre cartea E usor sa ma ranesti, o continuare, daca pot spune asa, a cartii E usor sa te iubesc.

Am denumit-o continuare doar pentru ca se vrea a fi un volum 2, dar nu este de fapt o continuare a intamplarilor ci o reluare a lor, de data aceasta din perspectiva baiatului. In plus, aflam si multe dintre secretele pe care Lucas le tine fata de cunoscuti.

Cartea este impartita pe capitole, fiecare capitol avand doua parti. Prima parte este povestita de Landon, baiatul care era Lucas pana sa intre la facultate. Este primul sau nume. Povestea incepe imediat dupa moartea mamei sale, perioada in care Landon a suferit enorm si eveniment care l-a transformat total. El si tatal sau au fost nevoiti sa se mute impreuna cu bunicul, acesta din urma fiind ceva mai apropiat de Landon chiar decat propriul sau tata.

A doua parte este povestita de Lucas, cel care a devenit dupa ce a inceput facultatea si s-a mutat impreuna cu niste vechi prieteni de familie. Lucas nu isi doreste ca nimeni din acest nou oras sa ii stie celalalt nume si mai ales trecutul tumultos si plin de suferinta.

Sunt povestite in paralel doua povesti de dragoste, oarecum asemanatoare, una petrecandu-se in liceu iar cealalta in facultate.
Din prima carte noi o cunoastem doar pe cea din facultate, povestita de Jackie.

Lucas este acum preparator la cursul predat de prietenul la care locuieste. Merge insa la toate cursurile sale si acolo ii atrage atentia Jackie. Se multumeste sa o urmareasca de la distanta pentru ca stie ca ii este interzisa. Insa intr-o noapte, cand aceasta este atacata, Lucas trebuie sa intervina. Si astfel incepe o oarecare apropiere intre cei doi.

Insa Heller, profesorul la care sta Lucas, ii cere acestuia sa o ajute pe Jackie cu materia, pentru ca aceasta a pierdut cateva saptamani de scoala. Cei doi vorbesc doar prin intermediul e-mail-ului asa ca Jackie nu stie ca de fapt este vorba tot despre Lucas. In e-mail-uri, el isi foloseste numele vechi, de Landon, asa ca fata nu descopera nimic.
Pana la un moment dat.

Continuarea va las sa o descoperiti singuri, pentru ca sunt multe de descoperit.
In paralel veti asista si la viata lui Landon dinainte de a se muta la prietenii sai. Si in liceu a avut parte de o poveste asemanatoare care l-a marcat. Veti afla secretele care s-au ascuns in spatele tatuajelor sale si a imaginii de baiat rau.

Imi plac aceste carti povestite din mai multe perspective si m-am bucurat tare mult ca Tammara Webber a scris si versiunea lui Lucas.

Dupa cateva carti mai greoaie, a fost binevenita aceasta carte de la editura Epica. Am citit-o pe nerasuflate si v-o recomand si voua. Neaparat sa cititi ambele carti, pentru ca sunt superbe si merita timpul vostru.

Daca v-am facut curiosi, sa stiti ca gasiti cartea in libraria online pe care v-o recomand mereu. Are si un pret bun, asa ca nu o ratati.

Si acum zic sa trecem si pe la Gabi sa vedem ce recenzie a pregatit ea pentru astazi. :)

Comentarii

  1. Uite ca aceste 2 carti le-am ratat. Pentru timpul liber sunt foarte faine. Si se citesc repede si usor, exact ce-mi place :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare foarte relaxanta cartea...sper sa imi fac si eu mai mult timp pentru citit :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING