Review: Eyeliner Perfect Eyes Cosmod

Buna dimineata, fete frumoase!

V-am aratat in urma cu ceva timp, un pachetel primit de la Cosmod. V-am vorbit ulterior despre rujul de la ei si va spuneam atunci cat de mult imi place acel produs. Este preferatul meu dintre toate produsele primite.

Ei bine, astazi as vrea sa vorbim despre urmatorul produs aflat in topul favoritelor si anume despre Eyeliner-ul Perfect Eyes de la Cosmod.

Prin tona de produse cosmetice, nu mai gaseam nici un eyeliner negru. Am maro, mov, albastru, dar nimic negru asa ca era imperios necesar sa fac o astfel de achizitie.
Am ales un eyeliner cu pensula, pentru ca eu ma descurc cel mai bine cu astfel de produse.
Am si cateva tip carioca dar mi se par mai putin pigmentate si nu intotdeauna ma ajuta sa capat coditele de care am nevoie. :D

Nu ma descurc perfect atunci cand vine vorba despre eyeliner si tocmai de aceea am nevoie de un instrument care sa imi usureze munca. Si l-am gasit la Cosmod.

Pensula este foarte subtire si flexibila si e perfecta pentru mine, pentru ca pot construi look-ul de pisica fara sa gresesc.


Cred ca acest produs e perfect si pentru persoanele mai putin experimentate in tainele eyeliner-ului, asa cum sunt si eu. Incep sa capat dexteritate dar mai e mult pana cand voi reusi sa trasez rapid si fara sa imi tremure mana. :D

Intensitatea culorii este undeva intre mediu si ridicat. Aici ar fi fost loc de ceva mai bine, dar nu pot spune ca e un motiv pentru care sa nu imi placa produsul per ansamblu.
Un punct in plus i-as acorda pentru faptul ca nu se intinde absolut deloc dupa ce se usuca. Ramane la locul sau pana cand il indepartez cu demachiant. Chiar daca ating cu mana din greseala, tusul nu se intinde nici macar o picatura.
Finish-ul este unul mat si apreciez mai mult asta decat ceva lucios pentru ca imi da uneori impresia ca nu am trasat bine liniile, din cauza luminii. :D

Per total, pot spune ca ma bucur de descoperirea facuta. Imi place produsul si l-am folosit aproape zilnic de cand l-am primit.

Poate fi comandat atat direct de pe site-ul Cosmod, cat si de pe Beautyspell, unde are un pret de 21 de lei. :)


Comentarii

  1. chiar sunt in cautarea unui eyeliner nou :)
    multumesc pentru postare! :*

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu gandul Florinei am intrat si eu vazand titlul postarii! Ma cam "sperie" faptul ca e atat de firavioara pensula! Dar are si bile albe! Good to know! Thank you, sweetie!
    Pupicei, cu drag! :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine ma bucura o pensula subtirica pentru ca pot modela mai bine forma pe care vreau sa o desenez. :D
      puup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING