Recenzie film: The Best of Me

Buna dimineata, fete frumoase!

Nu am mai scris despre un film de ceva vreme asa ca era timpul pentru o astfel de postare. Nu este un film foarte nou, dar eu l-am vazut recent si m-a impresionat atat de mult incat chiar am vrut sa va povestesc ceva despre el.
Stiu ca poate multe persoane l-au vazut deja, dar daca nu ati facut-o, nu mai amanati pentru ca e un film ce merita sa va rupeti un pic din timpul liber.

Cautam de multa vreme un film frumos de dragoste pe care sa nu-l fi vazut. E cam genul meu favorit asa ca am vazut cam tot ce se poate vedea pe partea de filme romantice. Si tot cautam ceva nou pana cand am dat peste The Best of Me. Mi se parea cunoscut titlul si am aflat ulterior ca am mai avut o tentativa de a-l urmari dar nu mai stiu din ce motiv am renuntat.

Bine ca am avut intentia de a-l cauta inca o data pentru ca este un film care a meritat fiecare secunda investita.

Ulterior am aflat ca exista si o carte dupa care s-a facut ecanizarea asa ca urmatorul meu tel este sa o citesc si sa va povestesc si despre aceea. :D
Pana atunci insa, ne rezumam la ce stim, adica la film.

Amanda si Dawson au fost doi adolescenti aparent obisnuiti, care s-au indragostit si au incercat sa isi traiasca iubirea intr-un mod frumos. Insa toti le-au stat in cale, incepand cu familia cretina a lui.
Cu greu am numit-o familie pentru ca sunt de fapt niste incercari de gangsteri care vor sa aiba control asupra lui Dawson, iar cand acesta are curajul sa se opuna, isi fac un tel din omorarea lui.

Dawson fuge de acasa si se refugiaza in casuta batranului Tuck, cel care a fost un fel de inger pazitor al celor doi indragostiti. Dar nici acum nu le va fi mai usor. Tatal lui Dawson il cauta si ii face viata un calvar, ba chiar reuseste sa ii distruga viitorul in cel mai josnic mod.
Astfel Dawson ajunge la inchisoare si isi doreste ca Amanda sa isi continue viata fara el.

Ajungem apoi intr-o alta epoca. Dupa 20 de ani, cei doi se reintalnesc la citirea testamentului batranului Tuck. Si povestea se reia. Dar Amanda are acum o familie si nu e nimic la fel de usor cum era in adolescenta.
Sarim dintr-o perioada in alta si incercam astfel sa aflam toate motivele celor doi dar si cum se continua povestea lor de iubire.
Nu vreau sa va povestesc mai mult, desi simt ca am facut-o deja, dar vreau sa va mai ramana macar un pic de surprindere atunci cand veti vedea filmul.



Finalul a fost pentru mine unul lacrimogen si desi stiam ce se va intampla, am incercat sa il aman cat am putut de mult. Desi stiam exact cum va fi, tot mi-a smuls cateva lacrimi.

Un film care pe mine m-a cucerit, un film pe care l-as revedea oricand si pe care vi-l recomand cu tot dragul. Acum astept sa citesc si cartea si sa va dau verdictul final. :D

Pana atunci, din partea mea primeste un 10 cu felicitari, alaturi de o invitatie pentru voi, pentru a-l viziona.




Comentarii

  1. mie mi-au placut filmele facute dupa cartile lui nicholas sparks...nu stiu acesta cum e, daca zici ca e lacrimogen...aoleu! dar...cine stie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e siropos, nu te gandi la asta. cred ca ti-ar placea. :D

      Ștergere
  2. Never seen this but looks good!!

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a placut filmul foarte mult. L-am descoperit din intamplare si l-am vizionat fara sa stiu vreo ceva despre el (nu i-am vazut trailerul, nu am citit recenzia). Am trait fiecare moment din film si am savurat fiecare replica. Nu ma asteptam la acel final, motiv pentru care am consumat un pachetel de servetele. Sunt curioasa de carte. te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu pot sa ma uit la un film fara sa stiu macar ceva despre el. :D:D
      si eu sunt curioasa de carte. sper sa o citesc rapid.
      puup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING