Hainute noi pentru broscuta

Buna seara, fete frumoase!
Se intrevede la orizont o saptaman foarte aglomerata, din care sper sa ies cu bine. Mai ales ca am de facut sic ateva schimbari pe la broscuta mea albastrica. Necesita noi anvelope, asa ca am inceput deja sa fac investigatii. Am gasit pe un site niste modele de anvelope la preturi foarte bune. Tot aici am vazut ca au disponibile si anvelope ATV, pentru doritori.

Mai vorbeam si eu alta ocazie despre costurile pe care le implica o masinuta, dar exista pe langa asta si o multime de beneficii.
Nu m-as mai vedea acum mergand la Constanta cu microbuzul si nu din comoditate si pentru ca practic imi mut toata casa dupa mine in fiecare saptamana si mi-ar fi practic imposibil sa car atat de multe lucruri cu microbuzul.

Cand am venit in vacanta de Pasti, am adus atatea haine si atat de multe perechi de incaltaminte, de parca stateam vreo cateva luni. :D Dar o saptamana mi-a fost suficient pentru a putea purta tot ce am adus asa ca am fost multumita de alegerea inspirata pe care am facut-o.

Dar pentru ca am facut aproape 10 000 de km din vara si pana acum si nu stiu cand au fost schimbate anvelopele ultima data, ar cam fi cazul sa facem o investitie mititica in acest sens.
La Acvila-Romania.ro, am gasit cateva modele pe gustul meu. Imi plac anvelopele late, groase, pentru ca par si cred ca sunt mult mai stabile si imi confera mie mai multa siguranta atunci cand plec la drum.

Optiunea mea ar fi anvelopele 4 anotimpuri pentru ca la cat sunt de uituca, probabil ca in noiembrie nu mi-as aminti ca trebuie sa le schimb. Asa ca mai bine optez de prima data pentru anvelope utile pentru toate cele 4 anotimpuri. Chiar daca sunt mai scumpe, per total se ajunge cam la aceeasi investitie.

Cei de la Acvila ofera pentru anvelopele achizitionate o garantie de 24 de luni, dar si o livrare rapida, ambele fiind niste avantaje demne de luat in seama atunci cand ne decidem pentru cumparaturi.

Voi la cati kilometri schimbati anelopele?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING