Magic in my life

Buna dimineata, fete frumoase!
Am ajuns la o noua etapa in viata mea si acum ma gandesc deja la o casuta pentru mine si iub al meu. Ne dorim sa ducem relatia la urmatorul nivel si dupa o nunta ca in povesti despre care va tot povestesc, sa avem si un apartament al nostru, pe care sa il amenajam exact asa cum ne dorim. La Magic Led am vazut cateva becuri cu led care au mod de iluminare variabila si deja gandul meu a zburat la modul in care impreuna, ca o familie adevarata, vom amenaja noul nostru camin.


Ieri am iesit impreuna la cumparaturi si vazusem un set de pahare tare simpatic si colorat si mi s-a deschis asa un apetit fantastic pentru obiecte de uz casnic. Cred ca cel mai frumos avantaj pe care il ai atunci cand stai cu persoana iubita, este faptul ca poti sa faci cumparaturi pentru casa, pentru a le folosi impreuna, poti sa amenajezi totul astfel incat sa aiba amprenta celor doua persoane. Mi se pare ideal sa mergi la cumparaturi de acest gen alaturi de cel langa care vrei sa ramai toata viata.


Frumos este si sa faci economii pentru a reusi sa cumperi mobila pe care ai vazut-o ultima data in magazinul acela si pe care ti-o doresti neaparat dar bugetul nu te prea ajuta.
Dar iata ca economii poti face chiar incepand de la becuri, si continuand cu toate celelalte metode pe care poate deja le aplicati. La MagicLed, pe langa varietatea foarte mare de produse, puteti vizita si showroom-ul pentru a sti exact ce cumparati.

Ce poate fi mai frumos decat sa pui chiar tu bazele unei vieti in doi? Sa pui chiar tu amprenta pe locul pe care l-ai cumparat gol si anost si ai reusit sa il transformi intr-un camic calduros si primitor, perfect pentru tine si pentru persoana iubita?

Devin chiar melancolica atunci cand ma gandesc la toate avantajele pe care le aduce cu sine viata in doi, asa ca incercati sa nu ma luati in seama. :D

Voi in ce stadiu al relatiei va aflati? Mi-ar placea sa aud mai multe povesti frumoase, asa cum sper sa fie si a mea. :D Asa ca va astept comentariile.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING