Spray-uri de corp


Hello Girlz!!!

V-am prezentat aici colectia mea de lotiuni de corp si acum a venit randul spray-urilor de corp sa defileze.

Nu am la fel de multe precum lotiuni, dar imi plac mult si sper sa imi imbogasesc armata in curand :D


Momentan detin doar 4, dintre care doar 3 Naturals si unul Senses gasit printr-o oferta de reprezentanti.

In ordinea numerelor de pe tricou, ele sunt:
-spray de corp Naturals cu flori de cires
-spray de corp Naturals cu pepene rosu
-spray de corp Naturals cu cirese salbatice si nucsoara
-spray de corp Senses Summer Breeze

Toate miros demential si asta e motivul pentru care le cumpar. Nu persista foarte mult mirosul dar nici nu aveam aceasta asteptare. Le folosesc mereu dupa dus si parca ma simt mai fresh.
O alta problema ar fi faptul ca se consuma mult prea repede... sau poate o fi din cauza ca abuzez eu de ele? :)))

Cel de la Senses este un pic cremos. Atunci cand il pulverizez este ca si cum as pulveriza o crema :D si apoi il intind eu pe piele. Pot spune ca acesta si hidrateaza un pic.

Spray-urile Naturals le gasiti in brosurile Avon la pretul intreg de 19 lei dar evident ca mai mereu sunt la oferte mult mai bune.
Din pacate, spray-ul Senses eu nu l-am vazut niciodata in brosura. Probabil a fost mai demult dar l-au scos. Dar daca sunteti reprezentante il puteti cauta in ofertele pentru reprezentati.



Voi folositi spray-uri de corp?





























Comentarii

  1. Cel cu flori de cires e preferatul meu...si eu tot dupa dus il aplic, dar il tin si in geanta si ma mai dau la facultate pentru improspatare.DE asta sunt si preferatele mele, ca sunt fresh si nu incarca prea mult aerul devenind gretoase.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu l-am mai luat uneori la facultate... dar mai repede gasesti lotiunea in geanta mea.. o reaplic dupa fiecare spalare pe maini.. :D

      te pup!

      Ștergere
  2. Eu il am pe cel cu Violete si Lychee , de cand e frig nu-l mai folosesc , nu mai simt nevoia de "fresh" :) Mi-a placut in vara , l-am folosit in fiecare zi , inca mai am ceva din el :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai cel cu violete e urmatorul pe lista mea.. am vazut o oferta draguta in c17 si sper sa nu o ratez.. :D

      te pup!

      Ștergere
  3. da , vara sunt nemaipomite...imi confectionez homemade in ultimul timp , cu ulei de lamaie si grapefruit , glicerina si apa de castravete , se fac usor si stii ce pui in ele !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu m-am gandit sa imi confectionez unul homemade... Am mai avut tentative cu alte produse si nu mi-a iesit chiar ce as fi vrut... asa ca am abandonat aceasta practica.. :D

      te pup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING