Seductie


E seara deja. E tarziu si incerc sa ajung la petrecerea VIP la care am fost invitata. Sunt aproape in intarziere dar apas acceleratia in incercarea de a ajunge la timp si de a nu imi dezamagi prietenii.
Sunt pentru prima data la o petrecere atat de impunatoare, unde atat de multe vedete isi fac aparitia.
Ajung intr-un sfarsit, parchez masina intr-un loc mai retras si incerc sa ma aranjez un pic inainte sa cobor.

Ma uit in oglinda, aplic un pic de pudra pe nas, accentuez culoarea rujului si sunt gata de plecare. De fapt nu, am uitat ceva. Scot repede din geanta sticluta de parfum si pulverizez usor in spatele lobului urechii. Aroma ma invaluie si acum ma simt gata de plecare.
Am ales pentru petrecerea aceasta o rochie neagra, lunga, fara maneci, cu o despicatura mare pe piciorul drept, o rochie ce imi aminteste de Audrey Hepburn din Mic dejun la Tiffany. Pantofii negri, cu toc subtire si foarte inalt si cu o bareta finuta in jurul gleznei imi completeaza perfect tinuta.

Inaintez timid spre locatia petrecerii si ma uit dupa prietenii mei pe care nu ii zaresc din cauza multimii. In schimb, un chip placut se remarca din amalgamul de figuri necunoscute, un chip pe care parca l-am mai vazut. Un fior ma trece pe sira spinarii si simt cum mii de fluturi imi zboara prin stomac. Este El, cel pe care il visez de atata timp. Imi spun ca este singura mea sansa sa il cuceresc si nu trebuie sa ratez ocazia.
Se uita spre mine iar eu ii sustin privirea si simt cum se formeaza o legatura intre noi. Dupa cateva secunde intense, ce au parut ore, plec in cautarea prietenilor mei, dar cu gandul tot la El. Asta e noaptea noastra.

Imi continui drumul prin multime si in sfarsit dau de o prietena care ma conduce spre grupul nostru. Ma intreaba de ce am intarziat dar eu nu ii dau atentie, in caut cu privirea pe El dar nu il vad.
Mai trec 10 minute si dau de El la bar. Ma grabesc in directia lui sa imi comand si eu ceva de baut.
As vrea sa incep o conversatie cu el dar nu stiu ce anume sa spun. Fluturii din stomac parca au luat-o razna. Imi iau inima in dinti si il intreb ce bautura are el. Mda.. o intrebare foarte idioata dar altceva nu imi trecea prin minte. Imi raspunde si comand si eu aceeasi bautura.
Ma intreaba daca ne cunosteam dinainte si nu stiu ce sa ii raspund. Apoi el pare ca isi aminteste de mine si incepem sa vorbim despre noi. Totul decurge perfect, cuvintele curg lin dar eu simt nevoia de mai mult. Ma aplec spre el pentru a-i sopti ceva la ureche. II simt parfumul, este varianta masculina a celui pe care il port eu, ne completam atat de bine. Respiratia mea ii atinge lobul urechii si simt cum respiratia lui se intensifica. Il intreb daca vrea sa dansam si accepta.
Melodia care se aude acum este perfecta pentru noi, o melodie lenta care ne indeamna sa ne apropiem.
Imi inconjura mijlocul cu mainile lui puternice si eu imi odihnesc mainile in jurul gatului lui.
Corpurile noastre se unduiesc la unison de parca s-ar cunoaste de o vesnicie.
Vocea lui calda imi sopteste ceva, dar eu nu mai sunt atenta decat la buzele lui senzuale care se apropie amenintator de mult de ale mele. Melodia se termina dar noi continuam sa dansam pe muzica iubirii ce se naste intre noi. Suntem atat de captivati unul de celalalt incat nu mai auzim nimic in jurul nostru. Trupurile noastre se misca impreuna, ca si cum ar fi unul singur. Buzele lui isi continua drumul spre ale mele. Astept cu nerabdare sa le intalneasca pe ale mele dar imi place sa lungesc agonia. Dupa secunde ce au parut ore, buzele noastre se contopesc in cel mai profund sarut. Sarut ce mi-as fi dorit sa dureze o vesnicie.
Din acea seara insa, il sarut in fiecare zi si imi doresc sa fie asa pentru totdeauna, pentru ca El este VIP-ul din viata mea.







Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012.
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING