Amintiri de la Bunica


Ma uit la emisiunea mea preferata la televizor si dintr-o data e intrerupta de reclama.
De obicei nu imi plac reclamele... mi se par o pierdere de timp.. mi-as dori ca pauzele publicitare sa existe dupa terminarea emisiunilor... sau filmelor. Dar, cum asa ceva se intalneste numai pe cateva canale... trebuie sa ne multumim cu ce avem.
Acum este o reclama la branza ce ma duce cu gandul la copilarie. Copilarie foarte fericita petrecuta la bunici, la tara, unde animalutele erau principala sursa de distractie.
De la vacutele denumite dupa zilele saptamanii in care se nasteau.... si pana la mieluseii pe care ii hraneam cu biberonul... pe toate le-am indragit si le indragesc in continuare.
Eram fan branza si imi amintesc cu drag cum bunica imi prepara branza cu mamaliguta sau in multe alte feluri. Facusem o adevarata pasiune pentru acest fel de mancare.

Desi imi doream sa ma joc toata ziua... bunicii ma invatau ca trebuie sa fiu constienta de ce urma sa vina.. si anume scoala... liceul..... si mai apoi facultatea... si sa acord ceva atentie si acestui aspect al vietii.
Bunica imi spunea mereu ca Doamne Doamne m-a inzestrat cu o memorie foarte buna si m-a invatat sa fructific aceasta calitate pentru a nu ajunge ca branza buna in burduf de caine.... Asa ca am incercat sa cultiv ceea ce mi-a dat Doamne Doamne si imi doresc mult ca peste cativa ani sa ajung un chirurg bun care sa taie ca prin branza si sa indeparteze tot ce nu e bun intr-un corp. :)
Ma bucur mult acum ca am luat aminte la ce mi-a spus bunica si sunt pe drumul pe care ea si l-a dorit.
Sunt destul de multe persoane care nu dau nici macar cat o branza degerata pe sfaturile pe care le primesc si nu cred ca e un lucru bun pentru ca de multe ori sfaturile primite de la cei apropiati ne pot ajuta sa alegem drumul mai bun.

Tot bunica imi spunea de multe ori "frate, frate dar branza e pe bani" si atunci nu intelegeam la ce se refera.
Dar cu timpul am inteles ce vroia sa imi transmita.
In viata intalnim multe tipologii de oameni si ne lovim de multe ori de situatii pe care nu stim cum sa le interpretam. Am intalnit colegi care credeau ca pentru ca suntem prieteni.. pot profita de mine.... dar nu le-am permis...
Multi asteapta sa le pice branza telemea in gura degeaba, fara nici cel mai mic efort.

Am invatat multe in liceu.. dar si mai multe in facultate... Am invatat ca totul se face prin munca. Si ca fara un pic de sudoare, nu faci nici o branza in viata si vei ajunge sub ordinele altora, care de cele mai multe ori sunt mult mai putin pregatiti decat tine. Si eu nu imi doresc asta.
Si nu doresc nimanui acest destin.







Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING