Produse Terminate in Februarie si Martie

Buna dimineata fete frumoase!
Stiu ca astazi este ziua Pacalelilor, insa eu vin cu un adevar. :)

Vreau sa trecem in revista produsele pe care le-am terminat in lunile ce au trecut si sa va spun cate doua cuvinte despre fiecare.
Nu sunt foarte multe pentru ca asa se intampla cand ai doua case. Produsele se termina ceva mai greu pentru ca ai mai multe deschise in acelasi timp. :)


Dar cu toate acestea am reusit sa incarc cutia in care depozitez produsele terminate si inainte de a le arunca, le-am fotografiat pentru a vi le arata. :)



Am incercat sa le impart pe categorii pentru a-mi fi mai usor sa va vorbesc despre ele.

Asadar, in prima fotografie am doua produse parfumate pe care le-am dat gata:
Primul pe lista este Spray-ul pentru corp Secret Charm de la Victoria's Secret. Mi-a placut foarte mult si a fost o placere sa il folosesc. I-am scris si un review mai detaliat pe care il puteti citi aici.
Apa de toaleta Playboy VIP a fost o placere comuna a mea si a mamei. Are o aroma usor dulceaga dar deloc greoaie, duce chiar un pic inspre fresh. Este un parfum suav, delicat, deloc puternic. Eu sunt fana a acestor arome asa ca mi-a placut si aceasta. Pretul nu e foarte ridicat asa ca daca va doriti ceva finut si dragut, incercati aceasta apa de toaleta.

Am mai terminat si doua deospray-uri. Unul mi-a placut si celalalt nu prea. :D
Deospray-ul de la Gerovital este aliatul meu de nadejde dupa epilare. Nu contine alcool asa ca il aleg de fiecare data. Mi-a placut foarte mult, dovada fiind inca un spray de la Gerovital pe care il folosesc in prezent.
Deospray-ul de la Balea a fost exagerat de prafos. Am mai incercat altele de la ei si mi-au placut mai mult. Ca si protectie a fost bun dar eram nevoita sa il folosesc intr-o camera, sa imi tin respiratia si apoi sa fug repede de acolo pentru ca altfel ma apuca o criza de tuse. Nu l-as mai recumpara insa evident ca as incerca alte variante. :D

Urmeaza si doua geluri de dus, tot unul rece si unul cald. :D
Gelul de dus Bio de la Yves Rocher nu prea m-a cucerit pentru ca nu facea spuma aproape deloc si trebuia sa torn cam un sfert de sticla la fiecare spalare ceea ce a dus la o terminare rapida. Si nu doar ca nu facea spuma, dar nici macar nu il mai simteam pe floarea de dus... de aceea puneam atat de mult la fiecare spalare.
Gelul de dus cu migdale de la L'Occitane mi-a placut mult si i-am scris si un review aici. Desi are un pret mai piperat, cred ca merita incercat macar o data in viata :)

Lotiunea micelara de la Bioderma a fost ca o gura de aer proaspat pentru tenul meu si daca o gasesc la oferta cu siguranta o recumpar. Daca vreti sa cititi parerea mea completa, o gasiti aici.
Demachiantul bifazic de la Garnier a fost la inceput un produs pe care nu l-am prea placut, dar la o a doua sansa am inceput sa il iubesc. :) Review-ul in gasiti aici.

Am dat gata si doua pachete de dischete demachiante. Cel de la Cien se gaseste in Lidl, dupa cum bine stiti, iar cel de la Ops se gaseste in Auchan. Ambele mi-au placut la fel de mult. Nu s-au destramat, au fost delicate cu tenul asa ca le-as recumpara.


Ultima fotografie include diverse. :D
Am terminat tratamentul pentru par Tresemme Diamante care mi-a placut nespus. Este cel mai bun produs pentru par pe care l-am folosit, impreuna cu samponul din aceeasi gama. Gasiti review pentru ambele aici.

Lotiunea pentru corp Avon Senses a ajuns intr-un final la capat. :D Am folosit-o mai mult pentru masaj, pentru ca eu nu prea folosesc lotiuni de corp. :D Intra destul de repede in piele si avea o consistenta mai fluida. Mi-a placut destul de mult.

Pasta de dinti Lacalut este una dintre favoritele mele. Insa acum ca am primit comanda iHerb, am o noua pasta de dinti fara fluor si o sa incerc sa ma axez pe acestea incepand de acum. Va tin la curent cu efectele. :)

Si ultimul produs terminat a fost acest borcanel de capsule pentru concentrare, Ginkgo Smart, cumparat de pe iHerb. A facut o treaba excelenta si chiar am observat efecte in ceea ce priveste concentrarea. De cand m-am apucat de invatat pentru rezi am nevoie in fiecare zi de o astfel de capsula pentru a putea sta concentrata si pentru a nu obosi. Acum mi-am comandat alte pastilute de pe iHerb si sunt curioasa daca vor afea efecte la fel de bune. :)


Acestea fiind spuse, astept in comentarii sa aflu ce produse ati mai terminat voi in ultima perioada. :)


Comentarii

  1. spor la invatat!!! nici eu nu-s fana prea mare a lotiunilor de corp. le consuma foarte greu

    RăspundețiȘtergere
  2. Data viitoare voi incerca si eu dischetele Cien. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare mie sau am vazut o revista cu produsele CIEN prin cutiile postale ?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING