Review: Bioderma Sensibio H2O apa micelara pentru piele sensibila

Buna dimineata, fete frumoase!

Atunci cand v-am scris despre apa micelara de la Garnier, v-am promis ca o sa revin si cu un review pentru apa micelara Bioderma Sensibio H2O, pentru ca foarte multa lume vorbeste despre acestea doua in paralel.

Dar pentru ca stiti deja parerea mea referitoare la cea de la Garnier, o sa ma axez astazi pe aceasta de la Bioderma si o sa punctez mici diferente sau asemanari intre cele doua.


Bioderma este inventatorul solutiei micelare si asta se vede. Se vede in calitatea produselor lor si in blandetea cu care acestea curata pielea de impuritati, fara a usca tenul absolut deloc.

Dar sa incepem cu ambalajul, ca asa e frumos. :D Nimic special la acest capitol. Butoiasul de apa micelara, asa cum imi place mie sa il numesc, este tare simpatic si foarte usor de folosit. Orificiul de dozare are dimensiunea potrivita pentru ca eu sa nu scap niciodata produs in exces.
Ma bucura ambalajele transparente intotdeauna pentru ca imi place sa stiu cand sunt aproape de final si cand trebuie sa merg la cumparaturi pentru noi stocuri.

Varianta pe care eu o am este destinata pielii sensibile si chiar daca nu stiu sigur daca pielea mea se incadreaza in aceasta categorie, pot spune ca imi place mult efectul pe care il are asupra tenului meu.
Oricum e mai bine sa previi si sa folosesti produse mai blande, decat sa mergi direct pe ceva mai agresiv.

Despre calitatea produsului s-au scris multe asa ca nu ma indoiesc ca deja stiti cat de buna este apa micelara de la Bioderma. Dar nu ma lasa sufletul sa nu o laud si eu macar putin. :D

De cand am citit prima data despre ea, mi-am dorit sa o incerc. Dar pretul, recunosc, m-a impiedicat sa o testez pana acum. Tocmai din acest motiv am recurs la surata ei de la o alta mama si anume de la Garnier. :D
Dar cand am vazut ca am primit-o in Goodie Bag-ul de la Intalnirea Bloggerilor Constanteni, m-am bucurat nespus pentru ca in sfarsit pot testa si eu cea mai laudata micelara din blogosfera.

Si va spun sincer ca nu degeaba primeste atat de multe laude.
Este extrem de blanda cu tenul, dar mai ales cu ochii, unde eu chiar intampinam mereu probleme. Indeparteaza machiajul ochilor dintr-o miscare. Daca tin apasat pe pleoapa cateva secunde, pentru a se inmuia mascara si fardul si tusul sau ce mai folosesc, demachierea este extrem de usoara, fara usturimi, fara insistare.

Dupa folosire, tenul e hidratat, e fericit si astfel sunt si eu fericita.
Singurul impediment pentru mine ar fi pretul un pic mai ridicat, dar pentru ca acum gasiti promotii peste tot, zic sa profitati si sa cumparati macar o data micelara de la Bioderma. Este intr-adevar minunata si eu as cumpara-o mereu. Daca nu va permiteti, puteti apela si la micelara Garnier despre care am tot numai cuvinte de lauda. Consider ca se aseamana cu Bioderma in proportie de 85-90%, asa ca ar putea fi o alternativa mai ieftina.
Dar daca puteti, macar o singura data, merita sa va rasfatati pielea cu Bioderma.

Ii ofer cu mare drag nota 10 cu felicitari si pe viitor m-ar tenta si varianta pentru ten gras. Sunt curioasa daca s-ar descurca la fel de bine in cazul meu. :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING