Comanda iHerb #3

Buna dimineata, fete frumoase!
Weekend-ul este aici asa ca trebuie sa vorbim doar despre lucruri frumoase. Si ce poate fi mai frumos decat o noua comanda iHerb? :D
M-a cam prins febra acestui magazin online si ori de cate ori am nevoie de ceva, intru repede pe iHerb sa verific promotiile curente. :)

In plus, cei 10% pe care  ii primim inapoi pentru o urmatoare comanda, chiar ma indeamna sa plasez mai frecvent comenzi pe site.

Pachetelul cu numarul 3 a ajuns la mine in 2 saptamani. L-am asteptat cu mare nerabdare si m-am bucurat sa observ ca a fost la fel de bine ingrijit ca si celelalte doua, nici un produs nu a avut de suferit. :)


Nici de data aceasta nu prea am produse cosmetice. M-am axat mai mult pe suplimente. Nu a fost o comanda foarte generoasa dar am luat lucrusoare de care chiar consider ca aveam nevoie.



V-am aratat in postarea cu Produs Terminate ca am dat gata recipientul de Ginkgo Smart si chiar aveam nevoie de ceva care sa ma ajute sa trec cu succes atat de sesiune cat si de examenul major ce ma asteapta.
Si pentru ca sunt mai curioasa din fire si imi place sa incerc mereu chestii noi, am cercetat toate produsele de acest gen si m-am decis asupra unui borcanel de Rainbow Light, Brain & Focus for Teens and Adults. Pentru 90 de comprimate am platit aproximativ 85 de lei. Ma bucura faptul ca dimensiunea comprimatelor este ceva mai redusa fata de Ginkgo Smart. Si asta le face mai usor de tolerat.
Ca si efecte insa, cred ca ma intelegeam mai bine cu Ginkgo Smart si ma gandesc sa revin la ele dupa ce le termin pe acestea. Insa nu vreau sa ma pripesc si o sa astept sa vad efectele pe termen mai lung pentru ca si la celelalte pastilute am avut o perioada de acomodare. In plus, ca si formula, mi se par mai bune acestea de la Rainbow Light pentru ca au si enzime pentru o digestie mai buna, dar si ingrediente care sustin imunitatea. Asa ca daca o sa observ efecte pe termen lung, le-as alege tot pe acestea.


Am mai ales si un borcanel de Nature's Way, Alive! Once Daily Women's Multi-Vitamin. Sunt tablete pentru o mai buna energie. Eu le folosesc atunci cand am zile incarcate in care plec dimineata si ajung seara acasa. Le impart cu mami si ne bucuram impreuna de zile pline de energie.
Pentru 60 de tablete am platit aproximativ 65 de lei. Exista mai multe variante ale acestor tablete, atat pentru barbati, cat si in functie de varsta. Asa ca puteti alege exact ceea ce vi se potriveste.


Am tot citit pe diverse bloguri cum ca pasta de dinti fara fluor ajuta si la oprirea sangerarilor gingivale. Stiam ca Pasta de dinti cu fluor nu este deloc sanatoasa si am mai incercat sa renunt la ea insa in comert gasesc cu greu astfel de paste de dinti fara fluor. Asa ca daca tot am plasat o comanda iHerb, am pus in cos si Now Foods Xyliwhite Toothpaste gel, Cinnafresh. Inca nu am intrat in ea. Doar am folosit-o o data sa vad cum e si mi-a placut. :D Mai am cateva paste de dinti incepute si dupa ce le termin o sa vad exact cum sta treaba cu aceasta.


Pentru 181 de grame am platit doar 17 lei. Mi se pare un pret foarte bun raportat la cantitate. La noi sunt preturile mult mai mari pentru cantitati mult mai mici.


Mergem mai departe si ajungem la un pachetel pe care il tot aveam pe wishlist de ceva vreme. Este vorba despre Sierra Bees, Organic Lip Balms, Variety Pack:


Pentru 8 lip balms am platit doar 20 de lei. Si am o multime de sortimente. Intotdeauna am la indemana un balsam pentru buze, asa ca niciodata nu sunt prea multe. Ba mai mult, le folosesc si ai mei, asa ca aveam neaparat nevoie de cateva in plus. :)
Pana acum le-am incercat pe cel cu Rodie si pe cel cu menta. Cel cu rodie imi place mai mult ca si aroma dar ca si eficienta, ambele sunt foarte hidrantante. :) Ma bucur ca le-am cumparat.


Si ultimul obiect pe care l-am pus in cos a fost Amazing Grass, Kidz Shaker Cup. Chiar daca e pentru copilasi, mi se pare un recipient foarte util, pe care am de gand sa il tin in masina. Paiul e mai usor de folosi atunci cand conduc, fata de o sticla obisnuita. :)


In Shaker am primit si patru plicuri pe care le pot folosi pentru a crea shake-uri. L-am incercat pe cel cu ciocolata dar nu mi-a placut. :D Dar nu ma deranjeaza si ma asteptam oarecum. :D
Pe cele cu fructe nici nu cred ca le mai incerc pentru ca exista slabe sanse sa imi placa. Oricum am alte idei de folosire pentru sticluta :)

Drept cadou pentru comanda am primit o ascutitoare cu logo-ul iHerb. Mi se par tare dragute aceste mici cadouri pe care le ofera. Arata interesul pentru clienti si chiar imi aduc mereu un zambet pe fata. :)


Voi ati comandat ceva de la iHerb in ultima perioada? Ati folosit produsele despre care am vorbit eu astazi?


Comentarii

  1. Sa le consumi/folosesti cu placere. :) Eu folosesc pasta de dinti fara flour de la Parodontax si la mine chiar a ajutat. Ma bate sa dau o comanda pe iherb, insa mi-e cam frica ca nu ajunge. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Sa stii ca si eu am avut emotii. Dar nu am avut pana acum incdente neplacute si sper sa nici nu am :)
      Puup

      Ștergere
  2. Frumoasa comanda, sa le folosesti cu drag! Imi plac mult balsamurile de buze, as avea si eu nevoie de asa ceva :) Si sticluta pentru shake este foarte interesanta. E din sticla, sau plastic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place comanda ')
      Este din plastic sticluta pt shake :)
      Pupicei multi :*

      Ștergere
  3. Oooo ce dragute sunt balsamurile de buze...si ce ieftine :)
    Sa folosesti toate produsele cu placere :) Poate la un moment dat imi fac si eu curaj sa fac o comanda pe Iherb :D
    Te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur taare mult ca iti plac :)
      Prima data e mai greu, ca odata ce te prinde iHerb, greu mai scapi :)
      Puup

      Ștergere
  4. nu am ami pus comanda de ceva timp pe iherb, parcva imi este dor sa mai incerc cate ceva deosebit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as mai da o comanda pe la finalul lunii :) banutii pe care ni.i dau inapoi la fiecarecomanda parca ma imbie sa plasez mai des comenzi :)
      Pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING