Comanda BonPrix #2

Buna dimineata, fete frumoase!
A sosit vacanta cea mult asteptata si eu sunt cea mai fericita. :) Parca simteam nevoia de vacanta mai mult decat in alti ani si s-a lasat destul de mult asteptata. :D

Dar important e ca acum sunt libera si abia astept sa dau gata vreo doua carti, sa termin serialul Heroes si sa mai si invat putin-putin ca sa nu imi pierd indemanarea :)))




Acum sa revenim la subiectul postarii de astazi care are in prim plan restul comenzii de la BonPrix. Va spuneam in acest articol ca pantofii pe care ii comandasem aveau un numar prea mare pentru mine si am apelat la retur. Si in locul lor am optat pentru alte doua produse care mi se potrivesc perfect si de care sunt foarte multumita.

In plus, de data aceasta am fost norocoasa si din perspectiva timpului scurs pana la sosirea comenzii, de doar o saptamana, fata de cele 10 zile lucratoare care se anunta pe site. :)

Am fost mai mult decat incantata si surprinsa placut cand am primit telefon de la curierul ce avea sa imi livreze pachetelul. Va spun sincer ca nu ma asteptam sa ajunga asa repejor si chiar am intrebat curierul de unde este pachetul. Asteptam mai multe in acea perioada si voiam sa stiu exact pentru care sa ma bucur. :D



Si iata ce am ales de data aceasta:


Desi initial voiam sa aleg aceeasi pantofi dar sa optez pentru o alta marime, nu am mai gasit produsul respectiv pe stoc si a trebuit sa ma reorientez. Si nu credeam ca in categoria de incaltaminte sportiva BonPrix voi gasi exact ceva pe gustul meu. Dar iata ca am optat pentru aceste espadrile cu imprimeu de piele de sarpe. Si ma bucur tare mult de alegerea facut. Mi se par foarte comode. Le-am scos deja la o primbare sa vad daca ma jeneaza pe undeva si am constatat cu bucurie ca nu ma bat la spate asa cum se intampla la alte produse asemanatoare. :)
Au partea din spate mai pufoasa si probabil acesta este motivul pentru minunea pe care am descoperit-o. :)

Imprimeul imi place si consider ca se potriveste intr-o multime de situatii si tinute :)

Espadrilele au costat 75 de lei si am optat pentru marimea 38, cum port de obicei, si imi vin perfect.



Al doilea produs comandat a venit din categoria de Bluze si Tricouri BonPrix:


Imi doream foarte mult un tricou alb, simplu, pe care sa il integrez cu usurinta in mai multe combinatii vestimentare. Si am gasit exact ceea ce voiam.
Ma bucura faptul ca este alb-alb, pentru ca de multe ori comandam de pe diverse site-uri bluze sau pantaloni albi ce in realitate erau mai crem decat albi. :D
Dar aici surpriza a fost foarte placuta.
In plus, trebuie sa stiti ca desi pe site scrie bumbac 100%, materialul este elastic si se muleaza foarte frumos pe corp. :)
Si pretul a fost mai mult decat foarte bun, doar 28 de lei. :) Am ales marimea 36/38 si imi vine perfect. :)


In curand o sa ies si la poze pentru a vedea produsele in actiune si pentru a va face o idee mai completa despre fiecare in parte. :)


Voi ati comandat ceva de la BonPrix? Cum vi se par produsele lor?


Comentarii

  1. espadrilele par foarte comode, trebuie sa ma uit si eu sa imi cumpar ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt mai comode decat ma asteptam :)
      Sunt curioasa sa vad ce iti vei alege :)
      Pupici!

      Ștergere
  2. Da, e hilar cand scrie 100% dar de fapt o parte reprezinta elastan, ceea ce e bine, caci face sa se aseze mai frumos.
    Sa le porti cu placere.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.. Pai am stat cu emotii ca eu chiar imi doream sa aiba elastan si ma bucur ca are :)
      Plus ca daca era 100% bumbac probabil nici nu era atat de alb :)
      Puuup!

      Ștergere
  3. Sa le porti sanatoasa! Si eu as avea nevoie de niste espadrile, acum mi-am dat seama ca nu am asa ceva. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am doua perechi dar tot recent le.am descoperit :)
      Mai am unele de la bershka pe care sper sa vi le arat curand intr.un haul, dar nu sunt la fel de comode. Imi fac bataturi la spate si trebuie sa umblu cu plasturi :)
      Puuup

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING