Ulei de Cocos, Jovis - Review si Beneficii (2)

Buna dimineata, fete frumoase!

Astazi este o zi perfecta. Este o zi libera pentru mine si asta nu ma face decat sa imi doresc sa ma relaxez si sa uit de facultate. Asa ca vreau sa ma bucur de blog si de seriale si de carti. Uf! Sper sa nu existe nimic sa imi strice aceasta zi :)

Si pentru a le lua in ordine, incep cu blogul si cu noi beneficii ale uleiului de cocos.
Aceasta este partea a doua. Daca inca nu ati citit prima parte, sa stiti ca o gasiti aici.

Astazi luam ca si referinta uleiul de Cocos de la Jovis, proaspat intrat si el in rutina mea:


O sa incep, ca de obicei, cu ambalajul si o sa va spun ca imi place tare mult acel capacel metalic. Mi se pare diferit de ce am mai vazut si ma bucur de fiecare data cand ceva imi atrage atentia.

Ca si consistenta si aroma este asemanator cu celalalt pe care l-am folosit. Nu este dezodorizat asa ca ma bucur in fiecare zi de aroma sa delicioasa. V-am mai spus si in articolul precedent ca aroma de cocos este una care ma relaxeaza si am multe momente in care ma trezesc cu nasul in borcanel. :)

Pastrat la temperatura camerei nu se topeste insa daca este foarte cald se transforma in ulei. Dar oricum se topeste atunci cand il frecati intre palme si asta faciliteaza aplicarea pe par sau pe piele, in functie de modul de intrebuintare pe care il doriti.



In afara de ce v-am povestit in primul articol, am mai incercat uleiul de cocos si la altceva. :)

Stiti ca tenul are nevoie de ragaz. Desi preferam sa folosit produse de machiaj in fiecare zi, trebuie sa mai lasam tenul sa respire. Si pentru o cura de detoxifiere, am folosit uleiul de cocos intreaga zi. Dupa demachiere, am curatat tenul folosind doar ulei de cocos pe post de solutie de curatare si totul a decurs foarte bine. Dupa ce am frecat bine tenul, l-am spalat cu apa calduta si uleiul s-a curatat destul de usor. Apoi l-am hidratat peste noapte tot cu ulei de cocos. Iar de dimineata, fericirea se putea citi pe tenul meu. :)


O alta intrebuintare pe care am gasit-o a fost pentru igiena orala. Stiati ca uleiul de cocos este foarte bun pentru albirea dintilor? Nu trebuie decat sa va clatiti dintii cu ulei de cocos pentru cateva minute. Pe langa albirea dintilor, uleiul de cocos ajuta si la ameliorarea sangerarilor si a uscaciunii gurii.


Stiti ca eu nu sunt o mare fana a lotiunilor de corp si ca pe majoritatea le consuma iub cand imi face masaj. Ei bine, am descoperit ca uleiul de cocos este si el un foarte bun ulei de masaj. Pe langa aroma care patrunde in piele si persista destul de mult timp, nici nu intra foarte repede in piele si asta favorizeaza un masaj indelungat. :)


Eu il folosesc uneori si pentru demachiere, atunci cand nu am un machiaj foarte intens. Il aplic pe ten si apoi indepartez machiajul cu o discheta demachianta. Face o treaba buna si in acest sens.



Uleiul de cocos ma ajuta si sa imi calmez pielea iritata dupa epilare. Chiar am inceput sa il folosesc mai frecvent decat apa termala. Imi emoliaza pielea ranita si tine la departare brobonelele inestetice care ma napadesc uneori dupa epilare. :)


Iar cand folosesc uleiul de cocos pentru axila, tot dupa epilare, am observat ca are un efect bun si ca deodorant. Pielea miroase frumos foarte mult timp si asta ma bucura. Eu incerc sa nu imi agresez pielea axilei cu deodorant dupa epilare iar uleiul de cocos este o varianta foarte buna. :)



Cam acestea sunt intrebuintarile pe care i le-am gasit pana acum uleiului de cocos. Daca mai descopar si altele, promit sa va tin la curent. :)
Poate aveti voi si alte secrete. Astept sa mi le impartasiti in comentarii.



Comentarii

  1. si eu folosesc uleiul de cocos in special pentru par si ma mai demachiez cu el, oricum merita sa ai in casa un astfel de produs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cu adevarat folositor. Ma bucur ca impartim aceleasi impresii.
      Pupici!

      Ștergere
  2. am vre-o 2 saptamani de cand pun cate o lingurita dimineata in cafea!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING