Random Talk

Buna seara, fete frumoase!

Am tot orbit despre investitii in ultima perioada si ma intrebam ce anume stiti voi despre indici Forex? Eu nu stiu multe lucruri dar tot aud despre ei peste tot si am devenit curioasa. :)
Sper sa nu gresesc atunci cand spun ca acesti indici fac parte dintr-un fel de bursa online. Pe site-ul tranzactionaresigura.ro puteti face investitii si puteti urmari in timp real cum variaza valuta pe care doriti sa o cumparati.

Forex, adica Foreign Exchange, este o piata de tranzactionare a valutelor. Aici, participantii cumpara valuta din anumite tari, si o vand in alta parte, la un pret mai ridicat, castigand astfel din diferenta de cursurilor valutare internationale.

Piata Forex este activa 24 de ore din 24, 5 zile si 7 si poti face tranzactii in timp real.
Chiar daca principalii participanti sunt bancile, de unde si denumirea de piata interbancara, poti deveni participant chiar si ca investitor individual.

In cadrul Forex se fac tranzactii zilnice de 5 trilioane de dolari, mult mai mult decat in cadrul burselor de actiuni. Asa ca daca aveti de gand sa castigati banuti intr-un mod nu foarte dificil, dar daca sunteti si curajosi si va permiteti sa riscati, piata Forex va sta la indemana.

Pana nu demult, nu aveam nici cea mai mica idee despre ceea ce inseamna Forex dar pentru ca astazi m-am documentat cat de cat, am zis sa va spun si voua despre ceea ce am aflat. :)

Pentru a participa la aceste tranzactii valutare, nu aveti nevoie decat de un calculator cu o conexiune buna la internet si un cont la Admiral Markets. Pe langa asta mai trebuie doar sa va documentati foarte serios despre ceea ce inseamna Forex si ce riscuri implica aceste tranzactionari. Cand sunteti pregatiti, puteti incepe sa castigati. :)

Puteti participa chiar si gratuit la webinarii in care veti fi invatati ce inseamna Forex si cu ce se mananca tranzactionarea valutara. Desi totul pare foarte simplu la prima vedere si chiar si eu m-as inhama la asa ceva, este totusi mult mai complicat si trebuie o instruire prealabila destul de serioasa pentru ca riscurile nu sunt tocmai mici.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING