Meniu de primavara

Buna dimineata, fete frumoase!

Cum v-ati trezit astazi? Eu sunt plina de viata si sper ca si invatatul sa mearga la fel de bine. Vremea incepe sa fie pe placul meu si sper sa o tina asa in continuare. Imi place sa imi incep diminetile cu un fresh de vitamine asa ca pentru asta am inceput sa analizez oferta de storcatoare de fructe.

Am eu un aparat mai vechi dar cam da rateuri, asa ca cel mai bine ar fi sa alegem unul nou.
Primavara ma imbie la un meniu mai sanatos si mi se pare anotimpul oportun pentru a face cateva schimbari in acest sens.
Daca pana acum alegeam mancaruri mai grele, pentru ca iarna asta se prefera, odata cu venirea caldurii, meniul meu se schimba.
O sa trec mai mult pe fructe si legume si o sa incerc sa le integrez zilnic in alimentatia mea.


Fie ca aleg sa consum fructele intregi fie ca prefer un suc natural, facut in casa cu ajutorul unui storcator manual de fructe, portia de vitamine este de fiecare data indeplinita.

Dupa vacanta de Pasti m-am intors chiar si mai plina de energie si am chef de sala in fiecare zi. Programele de aerobic sunt pe placul meu asa ca nu lipsesc niciodata de la ele.
Favoritul meu este Basic Step unde pe langa faptul ca ard o multime de calorii, imi dezvolt si capacitatea de a invata o coregrafie. Mi se pare ca ma descurc mai bine in fiecare saptamana. :) Daca si la sala pe care o frecventati exista un astfel de program de aerobic, vi-l recomand cu mare drag.

Revenind la meniul de primavara, va spuneam ca aleg fructe, legume si alte verdeturi pentru a-mi monopoliza retetele. Chiar astazi ma gandeam la o ciorbica de stevie. N-am mai mancat de mult si mi s-a facut pofta. A adus tati aseara stevie asa ca a picat la fix.


Si ca sa ne amuzam un pic pe final de articol, va invit sa cititi aceasta postare despre 5 barbati pe care ii gasim la standul de produse Bio. :D
Al meu cred ca s-ar incadra la categoria: Tipul trimis de nevasta. :)))

Al vostru unde s-ar incadra?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING