Ieftin si Bun: Apa micelara Garnier (Review)

Buna dimineata, fete frumoase!
Incep prin a va ura un Paste fericit alaturi de toti cei dragi. Sper ca linistea sa va umple sufletele si sa va aduca numai bucurii si impliniri.

Fiti calmi macar astazi si nu lasati pe nimeni sa va supere. Apoi incercati sa faceti din asta o provocare si sa traiti fiecare zi cu calm. Eu asta incerc mereu si se pare ca incepe sa imi iasa. :)

Chiar daca e zi de sarbatoare, am programat o postare pentru voi, pentru ca vreau sa va povestesc despre un produs care imi place foarte mult si pe care il tot folosesc de ceva vreme.
Este vorba despre apa micelara Garnier:


Dupa dezamagirea pe care am avut-o cu apa micelara de la YR, imi doream ceva mai bun asa ca am inceput sa citesc diverse pareri pe bloguri. Stiam despre apa micelara de la Bioderma dar nu se incadra in bugetul meu, asa ca am asteptat o alternativa mai ieftina. Si asa am aflat despre micelara de la Garnier, care se apropie cat de cat de calitatea celei de la Bioderma, dar cu un pret mult mai scazut.

Nu am mai stat pe ganduri si cu prima ocazie am cumparat-o. Nu am regretat nici o clipa alegerea facuta si o sa va povestesc de ce.

Cantitatea de 400 de ml este foarte potrivita pentru o lunga perioada de timp, in conditiile in care eu nu ma machiez zilnic complet. Astfel nu folosesc de fiecare data o cantitate mai mare de produs ci am zile cand ma limitez la o singura discheta, totul in functie de cantitatea de machiaj.

Ambalajul e simplu, dar simpatic, cu acel capac roz imi inspira ceva feminin. Sistemul de dozare este util si usor de folosit. Nu am scapat niciodata mai mult produs decat necesarul. Pun discheta pe orificiul de dozare si apas pe sticla. Astfel discheta se imbiba treptat pana cand eu nu mai pun presiune pe recipient.

Apa micelara Garnier nu are miros si e foarte delicata atat cu pielea fetei, cat si cu ochii. Eu am folosit-o si pentru a indeparta machiajul ochilor si nu am intampinat niciodata probleme. Nu ma ustura ochii desii ii am destul de sensibili si nu suporta orice demachiant. Acesta e si motivul pentru care am renuntat la demachiantele crema, pentru ca imi produceau usturimi de care scapam cu greu.

Se descurca foarte bine chiar si cu machiajul rezistent la apa. Insist foarte putin si totul dispare. Nici un machiaj mai intens nu mi-a dat batai de cap. Tin dicheta aplicata pe pleoapa cateva secunde pentru ca machiajul si in special mascara sa se inmoaie, dupa care prin miscari de lateralitate, inlatur machiajul, pana cand discheta ramane curata.


Nu imi usuca tenul dupa folosire, nici nu lasa vreo pelicula lipicioasa. Nu mi-a provocat reactii neplacute sau puncte negre.

Este un produs foarte bun, pe care eu il recomand in cazul in care va doriti o apa micelara eficienta si la un pret micut. Cei 400 de ml va vor fi suficienti pentru cateva luni asa ca pentru o suma modica, nu mai aveti treaba un timp destul de indelungat. :)

Si pentru ca intre timp am primit si apa micelara de la Bioderma, in curand o sa povestim si despre ea, poate cu unele mici comparatii intre aceea si aceasta de la Garnier.

Voi le-ati incercat? Ce micelara va place mai mult?


Comentarii

  1. Este şi preferata mea! O folosesc de astă-vară şi încă nu s-a consumat, ba chiar mai am jumătate din conţinut.
    Într-adevăr, îşi merită banii şi voi reveni mereu la ea.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Paste fericit! eu deja ma simt multumita ca am recuperat somn si ca am primit niste chestii de care aveam nevoia. gandesc cam superficial de Paste, ar trebui sa am in atentie altceva, mult mai religios... poate imi revin pe parcursul zilei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos!
      sper ca ti-ai revenit. :)) eu abia acum imi revin, dupa cum vezi. :)))

      Ștergere
  3. Nicio alta micelara nu imi place mai mult - raportand la calitate, cantitate, pret!

    Sarbatori fericite, draga Dienusa!
    Pupicei! :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar cea mai buna afacere in materie de micelare. :D
      multumesc frumos,d raga mea! asemenea!
      pupici

      Ștergere
  4. Pare un produs folositor. Poate il cumpar si reusesc sa renunt la demachiantul pe care il folosesc de ceva timp. Astept si review-ul petru apa de la Bioderma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de cand am descoperit micelarele, nu mai pot folosi deloc alte tipuri de demachiante. :)
      Am sris si despre Bioderma. sper sa iti fie util.

      Ștergere
  5. Aceasta micelara de la Garnier este printre preferatele mele! Am folosit pana acum 10 micelare, iar aceasta intra in top 3!
    Acum o am pe cea Pure Active, insa diferenta intre cele doua este ca aceasta din urma contine alcool...sa vedem pe parcurs daca am probleme, momentan nu am intalnit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un pic problematic alcoolul pentru ochi. Poate e buna pentru demachierea fetei, exceptand ochii. :)
      pupici!

      Ștergere
    2. Buna ziua!!! Folosesc apa micelara Garnier roz de aproape trei luni si ii prieste tenului meu. In vara anului trecut am folosit Nivea si am sesizat ca imi ia bronzul de pe fata si decolteu. Am renuntat la apa micelara pana acum trei luni cand am incercat Garnier si vreau sa imi mai cumpar o sticluta,cred pe cea cu capac albastru,pt tenul gras. Va tin la curent.

      Ștergere
    3. Ma bucur da aud ca si tie iti prieste. Nu am incercat varianta albastra si chiar as fi curioasa sa aflu cum ti se pare
      Pupici!

      Ștergere
  6. eu chiar vreau sa o incerc dupa ce termin ce am, am incercat 4 pana acum, doar 1 nu mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING