Cartea saptamanii: A 8-a Marturisire

Buna dimineata, fete frumoase!
Stiu ca au trecut cateva joi in care nu am reusit sa ma tin de aceasta postare pe care imi propusesem sa o fac saptamanal, dar, sper eu sa imi revin si sa incerc sa postez mai des.

Cum a venit vacanta, cum am reusit sa citesc mai mult si deja am dat gata o carte si inca una se apropie de final.

Astazi vreau sa va povestesc despre A 8-a Marturisire, cea de-a 8a carte din seria fetelor de la Crime, scrisa de James Patterson. Este ultima tradusa in limba romana si daca se vor opri traducerile aici, nu-mi ramane decat sa ma apuc sa citesc restul in engleza. Sper doar sa le gasesc pe toate.

Fetele de la Crime m-au cucerit si mi-as dori sa aflu ce crime vor mai rezolva, dar si cum va decurge viata lor in continuare. Aceasta a 8a carte s-a terminat frumos si chiar te-ai putea gandi ca este un final pentru o serie. Dar seria continua si eu vreau sa aflu cum.


A 8-a Marturisire incepe cu scena unei crime masive. Un autobuz scolar vechi explodeaza intr-o intersectie, la o ora de trafic intens. Explozia lasa in urma mai multe victime si din nou Lindsay trebuie sa descopere vinovatii. Teama ei cea mai mare vine de la faptul ca in autobuz s-ar fi putut afla copii. Dar mai mare ii e surprinderea cand descopera ca de fapt autobuzul era un laborator de metamfetamina pe roti.

Urmeaza inca 3 cazuri dintre care unul este legat de explozia din intersectie. Oare care?

Claire se ocupa de uciderea unui om al strazii. Face o obsesie din acest caz si din ziarist ajunge politist de conjunctura si face cercetari pe cont propriu. Toata lumea pare sa vorbeasca frumos despre victima dar oare care e adevarul?

Yuki, avocata care a salvat-o pe Lindsay de inchisoare are si ea un nou caz. Incearca sa obtina condamnarea pentru un fost model care si-a omorat tatal si a incercat sa isi omoare si mama in bataie, cu ajutorul unei rangi. Se pare ca avea de castigat multi bani de pe urma mortii parintilor ei, dar nu recunoaste ca ea ar fi vinovata. Care va fi verdictul?

Si Lindsay trebuie sa aiba de lucru. Asa ca mortile catorva bogatasi, foarte cunoscuti in San Francisco pentru viata de huzur pe care o traiesc, ii dau dureri de cap. Corpurile nu au absolut nimic in neregula, in afara de faptul ca sunt moarte. Rezultatele toxicologice sunt perfecte, corpurile nu prezinta semne de violenta, asa ca medicul legist, Claire, nu are nici o cauza a mortii. 

Oare cum se vor rezolva cele 3 cazuri si care dintre ele este legat de explozia autobuzului scolar?

Va las pe voi sa aflati asta citind cartea A 8-a Marturisire, de James Patterson si Maxine Paetro. O puteti gasi in aceasta librarie online, alaturi de celelalte 7 volume din aceasta serie, la preturi foarte bune. :D Daca sunteti si voi amatoare de carti politiste, atunci nu trebuie sa le ratati pe acestea.

Si pentru ca e joi, avem si alte recenzii, asa ca va invit la Gabriela sa aflam impreuna ce carte a ales ea pentru saptamana asta. :)


Comentarii

  1. stii ca m-ai corupt cu seria asta, la un moment dat as vrea sa le citesc si eu pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar daca raman fidela autorilor nordici, cand oi termina toate cartile lor, tot pe romane politiste ma voi axa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că ți-a plăcut! Și mie mi-a făcut plăcere s-o traduc. ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING