Somn usor!

Buna, fete frumoase!

Au fost acum cateva luni o multime de articole despre lenjerii de pat in blogosfera si inca de atunci admiram modelele superbe. Intotdeauna am fost fascinata de lenjeriile de pat si mereu am cautat ceva care sa se potriveasca si cu restul pieselor de mobilier din camera.

Am avut acum ceva timp camera pe alb-negru-rosu si a trebuit neaparat sa caut si o lenjerie care sa aiba aceste culori. Am gasit-o intr-un final dar din pacate nu a fost exact asa cum imi doream. Ca si model si culori, era intr-adevar superba dar din pacate materialul nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor mele. Era ceva sintetic si vara era un cosmar sa dorm in acea lenjerie. In plus, inca de la prima spalare culorile au inceput sa devina fade si am folosit acea lenjerie din ce in ce mai des.

Am inceput sa caut ate lenjerii care sa imi satisfaca nevoile atat din punct de vedere coloristic, cat si din punct de vedere calitativ. Nu mai am o anumita combinatie de culori preferata, dar imi plac lenjeriile colorate, vesele, dar elegante in acelasi timp.

O sa va arat 3 modele care mi-au atras atentia si o sa astept de la voi sa imi spuneti care ar fi preferata voastra. :)

M-am indragostit de aceasta lenjerie si tare cred ca va fi a mea in curand. Imi place degrade-ul de la argintiu la mov atat de mult inca mi-as colora si peretii in ceva asemanator. Daca si materialul ar fi la fel de bun pe cat de frumoasa e combinatia de culori, atunci sincer va spun ca ar fi lenjeria mea favorita.

Ramanem in aceeasi sfera de culori, dar un imprimeu mult mai incarcat. De obicei optez pentru cele mai simple, dar acest camp de flori atat de frumos colorat, nu putea sa treaca neobservat. Cred ca e o placere sa mergi la culcare privind aceste floricele atat de simpatice. Simti ca esti intr-adevar pe un camp frumos mirositor, intr-o noapte senina de vara.

Un nou gradient, de data aceasta mai colorat decat cel precedent, dar la fel de superb. Imi place si aceasta lenjerie fantastic de mult. Probabil daca ati intra pe site, m-ati intelege atunci cand va spun ca imi e tare greu sa ma decid doar asupra unei lenjerii. Le-as cumpara pe toate si le-as schimba zilnic pentru ca arata atat de bine, incat as fi nerabdatoare sa le folosesc. :)

Oare voi puteti alege una singura dintre acestea trei?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING