Pentru cei mici

Buna seara, fete frumoase!

Se apropie sarbatorile de iarna. De fapt mai bine as spune ca suntem exact in toiul sarbatorilor de iarna pentru ca Sfantul Nicolae a trecut insa il asteptam cu mare interes pe Mos Craciun. Speram sa isi descarce sacul cu de toate la noi acasa. :) Nu cred ca e cineva care nu viseaza la un munte de cadouri. Ma gandesc acum mai ales la cei mici.

Nimic nu ne impiedica sa visam asa ca eu de multe ori ma relaxez visand cu ochii deschisi si facandu-mi planuri pentru viitor!

Revenind la cadouri, cele mai multe si cele mai simpatice sunt cele pentru bebelusi. Imi plac tare mult magazinele cu produse pentru bebelusi. Cand o sa am si eu copil cred ca o sa profit de ocazie sa le vizitez mai des. :)

Sunt foarte multe idei de cadouri pentru cei mici si o idee simpatica ar fi un scaun de masa copii. Imi aduc aminte ca atunci cand eram mica aveam si eu propriul meu scaunel si eram tare incantata de el.

Nici un carucior pentru copii nu este un cadou urat. Ba chiar este foarte util pentru o familie cu un copil. Cadoul acesta poate veni din partea rudelor, pentru intreaga familie proaspat marita cu un membru, sau poate veni din partea parintilor pentru al lor bebelus. Si daca va doriti ceva si mai special, puteti alege un carucior cu umbrela pentru copii, care sa fie adapost pentru cel mic chiar si la vreme rea.

Alte variante de cadouri ar fi hainutele care se gasesc pretutindeni si care sunt cele mai alese de catre toti cei care trebuie sa cumpere cadouri pentru cei mici. Dar uneori trebuie sa fim si inventivi si sa renuntam un pic la hainute pentru a cumpara alte lucruri foarte utile proaspetilor parinti.

Voi ce cadouri alegeti de obicei in aceste situatii?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING