Primiti cu colindul?

Buna dimineata, la Mos Ajun!
Ca maine e Craciun!
Am venit si noi odata,
La un an cu sanatate,
Si la anul cand venim,
Sanatosi sa va gasim!
La anul si la multi ani!

Voi mai mergeti cu colindul?
Eu nu mai merg, dar recunosc ca mi-as dori tare mult. Astazi am pregatit bunatatile pentru ziua de Craciun si am cantat o multime de colinde. Imi era tare drag sa merg din casa in casa si sa inveselesc persoanele ce ne primeau.
In fiecare an ne strangeam cativa si luam la rand toate blocurile.
Imi aduc aminte cu drag de un an in care am reusit sa strang banuti si mi-am luat un puzzle cu multe piese si un spray cu sclipici. :D Mi-am dorit puzzle-ul foarte mult si l-am urmarit o buna perioada inainte de a-l putea cumpara. A fost ceva magic atunci cand am reusit sa il asamblez. Era o imagine superba, cu un peisaj mirific, de sarbatoare, exact asa cum era si acea perioada. Mi-l amintesc de parca doar ce l-am vazut. Nici nu imi dau seama ca au trecut atat de multi ani de atunci. :)

Mergeam in fiecare an cu o prietena foarte buna si seara cand ajungeam acasa, ne puneam la numarat banutii. Era o munca istovitoare dar cea mai frumoasa parte din toata ziua de Ajun. Ne-ar fi fost de folos o masina de numarat bani pentru a reduce timpul :) Astfel imparteam mai rapid tot ceea ce castigasem dupa o zi intreaga de umblat din casa in casa.

Sper ca toti cei pe care i-am colindat sa fi primit urarile noastre cu veselie. Noi cu siguranta doar asta am vrut sa transmitem. Sincer mi-as dori si acum sa mai merg cu colindul. Nu consider ca sunt prea mare. :D Intotdeauna am avut in suflet spiritul Craciunului si nu cred ca mi-l voi pierde vreodata.

Mai trece inca un Craciun si noi devenim din ce in ce mai nostalgici. Acum avem alte prioritati, cum ar fi bucatele pentru aceasta frumoasa sarbatoare. Dar chiar si asa, nu strica nici colindele cantate printre sarmalute si cozonacei. :)


Comentarii

  1. Ai niste amintiri foarte frumoase,draga mea!:*Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi doresc sa cred ca toti avem astfel de amintiri. :)
    multumesc frumos! sper ca ai avut parte si tu de sarbatori minunate. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING