Review: Ulei pentru evidentierea culorii parului, Wella

Buna dimineata, fete frumoase!
Printre colocvii, cursuri, zapada si multe altele, incerc sa imi regasesc timpul pe care il petreceam alaturi de voi. Imi lipseste enorm si fac eforturi sa revin la programul pe care il aveam inainte.

Desi sunt multe zile in care lipsesc, incerc sa va tin la curent cu tot ce e nou in viata mea, asta incluzand produsele foarte bune pe care continui sa le descopar.

V-am aratat zilele trecute noutatile ultimei saptamani si v-am spus inca o data ca am primit cateva produse foarte bune, care cu siguranta vor intra in rutina mea de ingrijire.
Tot despre o rutina e vorba si de data aceasta, mai precis, despre rutina de ingrijire a parului.
V-am povestit mai pe larg despre ritualul meu, dar acolo nu am precizat decat produsele pe care le folosesc la fiecare spalare.

Ei bine, mai exista insa si produse pe care le foloseam doar o data pe saptamana, sau produse pe care am inceput sa le iubesc mai tarziu.

Uleiul despre care vreau sa va vorbesc astazi, face cumva parte din ambele categorii descrise mai sus. Il folosesc doar o data pe saptamana, atunci cand merg acasa la parinti, pentru ca este tratamentul pe care l-am lasat acolo. Aici am un alt ulei pe care il folosesc aproximativ in acelasi scop. Imi place sa am mai multe produse din aceeasi categorie, unele aici, la Constanta si altele acasa la parinti, pentru a nu fi nevoita sa ma plimb cu tot arsenalul atunci cand plec.

Dar in acelasi timp, este si un produs pe care am inceput sa il iubesc din ce in ce mai mult. Cand eram in vacanta, aveam tendinta sa folosesc un alt ulei in permanenta si il cam neglijam pe cel de la Wella. Acum insa, fiind nevoita sa folosesc un tratament si cand sunt la parinti, am redescoperit acest ulei Wella, destinat evidentierii culorii parului. 

O sa incep povestea din copilarie si o sa va spun ca nu mi-a placut niciodata culoarea naturala a parului meu. Mi se parea ca este cumva cenusiu, ca nu este nici saten, nici blond, nici roscat, nici brunet. Era asa o amestecatura si nu imi placea. De aceea cand eram mai mica, am incercat diverse nuante si am testat de la brunet si pana la roscat-movuliu, varianta aceasta fiind cea mai reusita.
Insa de ceva ani am revenit la culoarea naturala si am inceput sa ma axez mai mult pe produsele de ingrijire a parului. Mi-am redescoperit parul, mi-am redescoperit culoarea si pot spune ca imi place asa cum este si nu as mai dori sa il schimb.

Am uneori momente cand vad cate o reclama la televizor si imi surade cate o nuanta de vopsea. Dar apoi ma gandesc la parul meu si asa destul de fragil si cu probleme si consider ca nu este deloc necesar sa il mai incarc si cu vopsea. Vreau sa il ingrijesc si vreau sa il pastrez asa cum este, sa scot in evidenta frumusetea lui naturala. Si pentru asta am nevoie de cele mai bune produse de ingrijire a parului, in speta un ulei de par potrivit pentru podoaba mea capilara.

Unul dintre aceste produse este si acest ulei pentru par de la Wella Professionals. Am avut o perioada in care am cumparat o multime de produse pentru par si acesta s-a numarat printre ele. Acum am lasat-o mai moale dar nu stiu de ce, cred ca o sa revin iar la aceasta pasiune. Drept dovada, am deja in cos un nou ondulator. :D

Revenind, la subiectul postarii, vreau sa va spun cum folosesc eu acest produs. Il aplic dupa fiecare spalare pe toata lungimea parului si acesta nu se ingrasa mai mult decat de obicei. Sa stiti totusi ca eu asa aplic toate uleiurile pentru par si nu am avut niciodata probleme cu ingrasarea. Daca stiti insa ca aveti astfel de probleme, incercati totusi sa evitati radacina.

Eu aplic 3-4-5 pompite in palme, apoi le incalzesc si aplic pe parul umed, dupa care il usuc cu un uscator de par. Imi place enorm cum arata parul meu dupa ce folosesc acest produs. Are reflexii aurii sanatoase si nu mai este asa cum il consideram in copilarie - cenusiu, tern, fara stralucire.

Il aplic uneori si pe parul uscat, atunci cand il ondulez. De obicei imi fac bucle dezordonate si am nevoie de un pic de ulei pentru a le defini. Atunci aplic o cantitate mult mai mica, o pompita, maxim doua, pe care le aplic doar pe varfuri, sau de la jumatate in jos.
Efectul este la fel de frumos. Buclele sunt neglijente, asa cum imi plac, dar au un finish frumos, stilizat.
Parul meu se electrizeaza mult, mai ales cand il ondulez, asa ca uleiul ma ajuta intotdeauna.

Mirosul este si el unul foarte placut, care persita cateva ore bune. E o placere sa folosesc pentru par produse care sa aiba o aroma placuta. Imi place sa imi simt parul mirosind frumos si de multe ori il parfumez. :D

Pretul acestui produs este de 44 de lei pentru 100 de ml, cantitate suficienta pentru o perioada indelungata de timp. Eu am parul destul de lung si de aceea folosesc atatea pompite, dar puteti ajusta cantitatea pentru lungimea parului vostru.

Si pentru ca tot a venit iarna si gerul afecteaza destul de mult parul, este bine sa avem la indemana cat mai multe uleiuri si tratamente pentru par. Mie imi face placere sa imi rasfat atat parul cat si tenul, in aceasta perioada. Se apropie si sarbatorile, asa ca nu exista perioada din an mai frumoasa decat aceasta si mai potrivita pentru un astfel de rasfat. O masca pentru ten si una pentru par fac minuni pe tot parcursul anului, dar mai ales in anotimpul geros. 

Aveti grija de podoaba capilara si protejati-o de frig. Astfel va arata intotdeauna bine. Va straluci si va fi sanatoasa. Nu uitati ca parul sufera foarte mult din cauza frigului si trebuie protejat, asa cum va protejati si tenul.

Ce spuneti? V-am convins ca uleiul pentru par Wella Professionals merita incercat?

Voi ce produse folositi pentru a avea un par frumos? Astept recomandarile voastre!


Comentarii

  1. mie-mi pare ca ai parul cam ca si mine, si pe capul meu gasesti fire blonde, roscate, mai brunete, dar per ansamblu e un saten :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. pai acum imi place cum arata dar in trecut... nici deloc. :)))
      puup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING