Sa ne jucam cu Dora

Buna, fetelor!

Am fost un pic la cumparaturi prin Penny impreuna cu iubitul meu si printre cele strict necesare, ne-am permis sa ne uitam un pic si la raionul de decoratiuni pentru Craciun. Va spuneam acum ceva timp ca el nu poate rezista in fata decoratiunilor si oricat am avea de multe, tot trebuie sa cumpere in fiecare an cate ceva. I-am facut pe plac si astazi si am luat doua seturi de globuri, altceva decat ce aveam pana acum (Asa spune el :)).

Pe langa decoratiuni pentru sarbatori, am vazut si un raion cu tot felul de jucarii, si ele tot pentru aceasta perioada, in speta pentru cei mici. Cred ca ar fi niste cadouri tare simpatice chiar si pentru cei mari. Eu ma tot uitam la un catelus pufos si nu m-as supara daca l-as primi in dar. :)

Erau si pe vremea noastra astfel de jucarii, dar parca acum toate magazinele explodeaza, mai ales in perioada sarbatorilor.

Am venit acasa incarcata de nostalgia vremurile de mult trecute. Mi-as mai dori sa astept dimineata de Craciun fara sa stiu ce se va ascunde sub brad, sau daca se va ascunde ceva, nestiind ca parintii sunt de fapt Craciuneii mei. :)

Acum, ori de cate ori imi vine acelasi dor de copilarie, nu fug in primul magazin de jucarii ci incerc sa caut pe internet jocuri simple, care sa imi aminteasca de acea perioada.
Aveam si un site favorit pe care intram de fiecare data pentru a-mi alina dorul. Imi place sa ma simt din nou copil, sa ma simt fara griji si fara probleme. Aleg cel mai simplu joc si pierd asa cateva ore bune.

Voua va plac jocurile cu Dora? :) E o fetita tare dragalasa care este protagonista mai multor jocuri simple, la fel de dragalase. Mie imi plac cel mai tare jocurile in care omor mostri cu Dora sau salvez animale impreuna cu ea. :)
Dar poti sa vezi si altele care sa iti atraga atentia. Sunt foarte simple si te ajuta sa iesi un pic din rutina zilnica si sa te detasezi de tot ce inseamna stress. :)

Voi ce metode folositi pentru a va alunga dorul de copilarie?


Comentarii

  1. Diana, m-am amuzat copios de "poftele" iubitului tau in ceea ce priveste decoratiunile de Craciun, nu te-ai astepta de la un barbat. :)
    xo

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa.. pai el e mult mai pasionat de astea decat mine.. :D:D abia pot sa il stavilesc. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING