Haideti sa invatam!

Buna, fete frumoase!

Va mai aduceti aminte de clasele primare? Dar de gimnaziu? De liceu nu va intreb pentru ca probabil multe dintre voi sunteti inca la liceu. :)

Eu l-am terminat de 5 ani dar inca ma gandesc cu mare drag la primii mei ani de scoala.

Am avut un invatator deosebit, poate cel mai bun dintre cei care pot exista. Era ca un parinte pentru noi si ne-a invatat pe toti sa fim uniti, sa fim ca o familie. Nu a facut diferente si ne-a tratat pe toti ca pe copiii lui. Mi-as fi dorit ca toti profesorii ulterior sa fie precum Domnul invatator. Nu am avut acest noroc, si tocmai din acest motiv el chiar a ramas in sufletul meu, si sunt convinsa ca nu sunt singura in aceasta situatie. :)
Materia mea preferata a fost intotdeauna matematica, desi iata-ma astazi intr-un cu totul alt domeniu. De fapt, consider ca matematica ma ajuta si acum foarte multe, desi domeniul este unul diferit.
Cred ca toti cei care au facut matematica-informatica, sunt capabili sa se orienteze cu usurinta spre orce alt domeniu. :)

In fiecare an cumparam culegeri de teste si jocuri educative si imi aduc aminte ca le completam cu mare drag.
In primii 4 ani de scoala, cautam peste tot carti care sa imi puna mintea a contributie. Avea o prietena o carte de la ai sa parinti, mai veche, ce nu se mai gasea. Si mereu cand mergeam la ea o rugam sa mai completam din joculetele de acolo. :) Mi-as fi dorit-o si eu dar din pacate erau altele disponibile, nu aceea.
De multe ori mi se intampla sa imi casune pe obiecte care nu se mai gasesc. :D
Astazi insa, e mult mai usor pentru ca exista teste si pe internet. E-istet este o platforma pe care orice scolar mic poate exersa. Exista si teste la matematica, preferatele mele, dar si pentru romana sau limba engleza sunt o multime de intrebari. :)

Voi v-ati fi dorit sa existe aceasta platforma si in urma cu 15 ani? Eu cu siguranta as fi folosit-o. :)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING