Cadru de poveste

Buna, fetelor!
De multe ori v-am povestit despre cum mi-as dori sa arate casuta mea. Am o multime de idei si nu stiu daca vreodata voi reusi sa le pun pe toate in practica. :)

Insa incet, incet, cu ambitie dar si rabdare, cred ca vom reusi sa construim ceva frumos. Am inceput bine si sper sa continuam la fel, pentru ca intr-o zi sa avem exact cadrul pe care ni-l dorim, un cadru de poveste.
Am primit chiar astazi un pachetel ce credeam ca nu va mai ajunge. Il astept de 2 luni si am avut momente in care sincer am crezut ca nu il voi mai primi. Uneori imi parea bine, pentru ca ramaneam cu banii, dar alterori ma gandeam ca era un tablou pe care chiar mi l-am dorit si ar fi pacat sa nu il mai primesc.

In momentul in care ma asteptam cel mai putin, iata ca am primit de dimineata un mesaj de la curier cum ca urmeaza sa imi primesc tabloul. :)
Dupa ce a venit curierul la mine, am desfacut cu grija pachetelul si am scos la iveala un peisaj absolut fabulos. :) Poate o sa il fotografiez si o sa vi-l arat si voua pentru ca este absolut superb. Acum ca l-am primit, ma bucur tare mult si abia astept sa merg sa il asez in camera noastra din casuta construita de ai mei parinti. :)

Este un tablou format din 5 piese care construiesc impreuna un rasarit la malul marii. Va dati seama ca e un vis sa te trezesti cu o astfel de imagine in fiecare dimineata. :)

Am implinit una dintre ideile pe care le aveam pentru dormitor. Ar mai fi insa si ceva pentru exterior, pentru gradina. Vreau neaparat cateva corpuri de iluminat speciale, care sa ma ghideze in fiecare noapte.

Imi imaginez o noapte calda de vara, in care as sta pe un balansoar in gradina si in jur sa am o multime de luminite, de parca as sta intre stele. :X

Frumoase idei, nu?
Am gasit niste corpuri de iluminat pentru exterior la Atas care ar putea sa imi intregeasca visul. Este un magazin online cu o experienta de 20 de ani si asta se vede in diversitatea si calitatea produselor pe care le comercializeaza :) Ramane sa ma mai gandesc la asezarea acestora si la cumpararea unui balansoar pentru a sta printre stele, asa cum imi doresc. :D

Voi ce idei de casa noua aveti?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING