Cum ne educam copiii?

Buna seara, fete frumoase!

Probabil va intrebati de ce abordam astfel de articole pe blog. Ei bine, consider ca la un moment dat, fiecare dintre noi va avea un copil si va trebui sa stie cate ceva despre ingrijirea si educatia acestuia. :)

La pediatrie invatam atat de multe, inca ma gandesc oare cum ne-au crescut parintii nostri fara atat de multa informatie. Si raspunsul e foarte simplu. Ne-au iubit si au stat langa noi atunci cand am avut cea mai mare nevoie. Doar privindu-i pe ei am invatat ce e bine si ce e rau.

Este adevarat insa ca astazi sunt atat de multe reguli si ai impresia ca fara ele nu se poate trai. Nu e deoc asa. Sunt inca foarte multe persoane care isi cresc copiii dupa propriul plac, fara sa tina cont de reguli de alimentatie, de jocuri educative sau altele asemenea.

Insa daca tot exista astfel de facilitati, de ce sa nu le avem in vedere? Eu apreciez tot ce am invatat la stagiu si cred ca voi lua in considerare fiecare cuvant pentru etapa de mama.
Probabil ma voi minuna de tot ce voi descoperi la micutul meu si probabil el ma va invata exact ce are nevoie fara sa mai fie nevoie sa aflu din carti.
Nu degeaba se spune ca practica este cea care ne invata, nu teoria. Este un mare adevar pe care l-am trait si inca il traiesc pe pielea mea.

Mie mi-au placut intotdeauna jocurile educative si cand voi avea un copil ii voi cumpara o multime. Nu neaparat pentru el, pentru ca voi fi si eu la fel de incantata de ele. :D Am gasit la EduClass atat de multe jocuri si puzzle-uri incat le-as cumpara pe toate.
Imi aduc aminte ca atunci cand eram mica, imi doream sa merg mereu la verii mei pentru ca ei aveau o multime de astfel de jocuri. Si cand ajungeam acolo, nu ii lasam pana cand nu ne jucam tot ce voiam. :D

EduClass ofera si o multime de reduceri, mai ales in aceasta perioada, dar mai au si alte avantaje care sa ma faca sa ii aleg in defavoarea altor magazine similare. Au si un showroom in Bucuresti, asa ca daca sunteti de acolo, probabil va va fi mult mai usor sa cumparati. :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING