Cartea saptamanii: Inferno

Buna, fetelor!
Cred ca nu putine au fost datile in care ati auzit despre cea mai recenta carte a lui Dan Brown, Inferno. Poate ca ati citit si celelalte carti ale lui si sunteti deja familiarizati cu stilul acestui scriitor, dar pentru mine a fost prima carte de-a lui.
Stiu ca este de fapt a patra carte din seria Robert Langdon, alaturi de Ingeri si Demoni, Codul lui da Vinci si Simbolul Pierdut, dar nu am avut pana acum ocazia sa le citesc pe acelea dar dupa aceasta lectura sunt convinsa ca si recenziile lor vor veni foarte repede. :D

Imi doream sa citesc aceasta carte, inca de cand am vazut-o prin diverse bannere. Am citit descrierea ei si stiam ca va fi pe placul meu.
Va spun sincer ca de cand am inceput-o si pana la final, am simti ca ma aflu intr-un sezon al serialului 24. Toate erau contra cronometru, intamplarile petrecandu-se la limita imposibilului, atacul biologic pandind mereu din umbra.
Si pentru ca 24 este unul din serialele mele favorite, este de la sine inteles ca mi-a placut foarte mult si Inferno.

Protagonistul este tot Robert Langdon, asa cum v-am spus si mai sus, un renumit profesor de istoria artei, de la Harvard. Acesta se trezeste intr-o noapte pe patul de spital, fara sa isi aminteasca ce s-a intamplat in ultimele 2 zile. Doctorul Brooks, Sienna Brooks, ii povesteste ca a ajuns in urgenta cu o plaga impuscata la nivelul capului.

Realizeaza in scurt timp ca se afla in Florenta, desi ultima data isi aminteste ca era in SUA si nu stie nimic despre motivul pentru care s-ar putea afla in Italia.
O femeie dubioasa apare si intreaba de Langdon si fara nici un preaviz, il impusca pe unul din medicii care se ocupau de acest caz. Sienna il ia iute pe Robert si il scoate din spital, ducandu-l in apartamentul ei.

Datorita unei imprudente a profesorului, cei doi sunt descoperiti si de aceasta data, si trupe intregi de oameni imbracati in negru isi fac aparitia in blocul Siennei. Dar cei doi sunt mereu cu un pas inainte si reusesc sa scape ca prin urechile acului.

Incet, incet, aceasta echipa reuseste sa reparcurga toate descoperirile lui Robert din zilele trecute si incepe sa intelega scopul lui in Florenta.
O multime de locuri importante ale acestui oras, locuri cu o mare incarcatura culturala ni se descriu cu cele mai fine detalii.
Atunci cand parcurgeam foile, parca ma si vedeam turist prin acele meleaguri pe care cu siguranta mi-ar placea sa le vizitez intr-o zi :)
Infernul lui Dante este despicat in mii de particele pentru ca Robert sa poata intelege toate simbolurile ascunse printre versuri. Totul are legatura cu Infernul Dantesc, dar Profesorul nostru trebuie sa gaseasca de fiecare data poarta spre adevarul ce se ascunde printe cuvintele marelui poet florentin.

Robert descopera cu ajutorul Sinnei ca un cunoscut biolog, Zobrist, ar fi pus la cate un atac biologic pentru a distruge jumatate din populatia globului. El considera ca suprapopularea va duce la disparitia speciei umane in mai putin de o suta de ani si singurul remediu este un atac ce va duce la injumatatirea populatiei.

Oare vor reusi Robert si Sienna sa ajunga la capatul problemei? Vor supravietui ei si vor reusi sa opreasca acest atac?
Asta va las pe voi sa descoperiti citind Inferno, o care care merita toate aprecierile mele.

O puteti gasi in aceasta librarie online la reducere in acest moment si in plus beneficiati si de transport gratuit. :)

Abia astept sa citesc acum si recenziile prietenelor mele:
Iulia
Gabriela
Ana
Andra


Comentarii

  1. am vazut filmele Codul lui DaVinci si Ingeri si demoni de vreo 5 ori fiecare...vezi ca ma faci sa citesc si toate cartile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am vazut filmele dar nici nu vreau sa le vad pana cand nu citesc toate cartile
      Asa ca hai si tu la citit.. :D o sa iti placa mult :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Aceasta carte este si pe lista mea, acum m-ai facut si mai curioasa, in special cu referirea la serialul 24, despre care am auzit numai lucruri bune. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie neaparat sa o citesti :)
      O sa iti placa, sunt sigura. E o carte ce te tine in alerta :D
      pupici!

      Ștergere
  3. eu a vazut filmele si m-au fascinat. dar urmeaza si cartile, in mod sigur...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. neaparat sa citesti cartile. sunt mult mai frumoase :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING