Primavara

Buna, fetelor!
Poate v-am mai spus si cu alta ocazie, dar de putin timp mi-am dat seama ca anotimpul meu preferat este primavara. Pana acum ma indreptam mai mult spre vara, dar anul trecut, dupa ce s-au topit zapezile si soarele a inceput sa iasa la iveala din ce in ce mai des, mi-am dat seama ca de fapt aceea este perioada mea favorita.
Am fost cu prietenele in parc, am facut poze si totul era atat de frumos, atat de verde, atat de colorat. Cateva flori de primavara incepusera sa isi faca aparitia si stateau tantose, zambind la aparat. Cred ca isi doreau sa imi arate cat de frumos este acest anotimp si sa ma faca sa il aleg pe el pe primul loc din topul meu.
Si chiar au reusit. Primavara mi se pare o perioada ideala pentru mine.
Chiar si din punct de vedere al vestimentatiei. Stiti ca nu sunt o mare iubitoare de balerini si ca sunt convinsa ca piciorusele mele nu arata mereu bine in sandale, asa ca, ce vreme poate sa fie mai prielnica pentru mine, daca nu primele zile de primavara? In care pot purta lejer botine de toate felurile.
In care sa pot sta in tricou, sau pot purta un sacou fara sa imi fie prea cald ori prea frig. In care sa ma falesc in fiecare zi cu o esarfa noua. Toate lucrurile care imi plac se regasesc doar in primavara si ma intreb de ce nu am realizat asta pana acum.

Imi place sa vad peste tot si flori de vara si imi place foarte mult sa stau toata ziua tolanita pe plaja, dar cred ca asta nu poate depasi toate avantajele pe care mi le ofera zilele de primavara.
Asa ca, de acum inainte, ori de cate ori voi fi intrebata, voi sti exact care este anotimpul mei preferat. :)

Pe voi ce anotimp v-a cucerit?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING