Lipsuri

Buna, fetelor!
Stiu ca am cam absentat in ultima perioada, dar imi gasesc destul de greu inspiratia si simt ca toate subiectele au disparut sau s-au epuizat.

Am momente in care ma invadeaza o multime de idei pentru blog dar parca nu ajung sa le pun pe toate in aplicare si asta ma dezamageste.
Am fost astazi la cumparaturi cu o prietena si mi-as fi dorit sa am si ceva material pentru voi dar am uitat aparatul de fotografiat.
Nu stiu ce se intampla cu mine in aceste zile, dar sper sa imi revin si sa ne continuam activitatea, la fel ca si pana acum :)

Uneori imi doresc doar sa stau in fata laptop-ului si sa rasfoiesc blogurile voastre in cautarea unui tratament acnee, sau sa aflu mai multe despre un peeling chimic.
De la voi invat multe si de cand am blogul am descoperit foarte multe si cred ca am in continuare foarte multe de invatat.
Chiar daca nu imi semnalez mereu prezenta printr-un comentariu, eu trec pe la voi si ma informez despre tot ceea ce voi ne impartasiti.

Imi doresc sa testez tot ceea ce citesc la voi, dar incerc de multe ori sa ma limitez, pentru ca ajung sa am cate 4-5 produse din aceeasi categorie, lucru deloc bun, pentru ca ajung doar sa expire inainte de a le putea termina.
Chiar si daca citesc despre un cabinet ginecologie Bucuresti, parca as vrea sa merg si eu.

Nu cred ca sunt singura care pateste asa, pentru ca atunci cand citesti experienta altei persoane, totul este mult mai convingator, si simti ca ai toate datele necesare pentru a te decide.

Reclamele nu sunt deloc suficiente pentru mine si am ajuns sa caut review-uri pentru orice produs vreau sa cumpar. Recunosc, mai incerc si pe riscul meu produse care mi se par interesante, dar in general ma documentez foarte bine inainte de a face o investitie. :)





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING