Review: Fashionista Mattifying Primer

Buna, fetelor!

V-am aratat in urma cu ceva timp un haul MUA si va spuneam inca de atunci ca sunt incantata de produsele alese.

Primer-ul despre care vorbim astazi este Fashionista Mattifying Primer, pe care l-am cumparat de pe site-ul muastore.co.uk, dar am vazut ca acum nu mai au produse Fashionista, din pacate.


 Cand l-am cumparat eu, era redus la 3 lire, dar nu imi mai amintesc pretul intreg. Oricum, am plasat comenzi la MUA doar cand aveau reduceri substantiale, si transport gratuit pentru comenzi de peste 15 lire. :)

Ambalajul este simplu, negru, un tub plat, fara nimic special. Dar nu ma deranjeaza, ba chiar imi place mult, pentru ca este usor de manevrat atunci cand vreau sa folosesc acest produs.

Orificiul de dozare poate parea mare la o prima vedere, dar este perfect, pentru ca acest primer are o consistenta crescuta, de gel si astfel orificiul devine de marime potrivita.


Cantitatea de 35 ml, pentru 3 lire mi se pare una foarte buna, pentru ca la o aplicare este necesara o cantitate foarte mica de produs.

Consistenta este foarte interesanta. Atunci cand il aplic pe ten nu se vede absolut deloc, iar degetele aluneca, de parca ar trece peste o folie de plastic. :D Nu stiu daca ma intelegeti, dar e o senzatie tare ciudata, pe care nu am mai intalnit-o la alte produse. :)

Mi se pare ca matifiaza foarte bine. Nu am probleme intreaga zi, dar poate ca si anotimpul rece a fost de vina. :) O sa il pun la treaba si in zilele mai calduroase, dar am speranta ca se va descurca la fel de bine. :)

Mie imi place mai mult sa il folosesc singur, atunci cand nu am timp pentru un machiaj complet. Simt ca un primer matifiant care sa aiba grija de aspectul tenului meu, este mai mult decat suficient. L-am folosit si pe sub fondul de ten si s-a descurcat la fel de bine. Dar, pentru ca eu am o mica problema cu toate fondurile de ten, din cauza exfolierii anumitor zone, il prefer mai mult singur, pentru un look mai natural. ;)

Imi place mult efectul pe care il are asupra tenului meu si imi pare rau ca nu am cumparat mai multe, atunci cand am avut ocazia. Acum nu se mai gaseste pe site-ul MUA si nu stiu de unde l-as putea recumpara. :) Daca stiti voi ceva, va rog sa imi dati de veste. :)


Voi ce primer matifiant folositi acum?


Comentarii

  1. Foarte interesant produsul....nu am dat pana acum comanda la MUA de frica sa nu ajunga coletul la posta vamala pentru ca nu am in oras.
    Insa am avut un primer de la No7 Boots si a fost extraordinar...senzatia aceea ca si cum ai avea o folie pe ten se datoreaza siliconului din astfel de produse care matifiaza tenul pregatindu-l pentru fondul de ten.

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa dai comanda fara teama.. pentru ca pachetelul vine la posta de care apartii, nu la vamala. Toate coletele care vin din Uniunea Europeana vin la posta locala, asa ca poti comanda fara griji. :)
      pupicei!

      Ștergere
    2. Oooo super :). Ma apuc si eu sa pandesc site-ul de oferte :D

      Ștergere
  2. E tentant, pacat ca nu se mai gaseste pe site... :(
    Eu folosesc unul de la Kiko si sunt foarte multumita de el.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. si mie mi-a parur rau cand am observat. Nu am incercat nimic de la Kiko pana acum, dar inca nu e timpul pierdut. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Primer folosesc doar pentru ochi de la elf. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu il folosesc pe cel pentru ochi de la ELF. Mi se pare super. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. poate va reaparea pe site la un moment dat...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING