Prima comanda Kurtmann

Buna fetelor!
Nu demult am inceput sa vad cateva articole despre comenzi pe site-ul Kurtmann, articole care mi-au starnit curiozitatea. :D Ce fata nu ar fi curioasa despre un site de hainute, mai ales daca si preturile sunt foarte bune?

Asa ca am luat la rand sectiunea de haine pentru femei si am inceput sa adaug produse in cosulet. Cel mai placut surprinsa am fost de pantaloni. Aveau preturi foarte mici fata de cele din magazinele din orasul meu asa ca nu am putut sa rezist. Oricum aveam nevoie de o reinnoire a stocului de pantalonasi asa ca aceasta comanda s-a axat exclusiv pe acestia.
Si am pus in cos, nu mai putin de 5 perechi de pantaloni. .:D:D
Toti sunt de la Stradivarius si au avut preturi de aproximativ 30 de lei fiecare.
Am avut foarte mari emotii in privinta marimii. Am rugat-o pe Alina sa ma ajute sa ma decid si vreau sa ii multumesc mult pentru ca mi-a fost de foarte mare ajutor desi ea nu crede asta. Am reusit sa ma orientez mult mai bine dupa ce am vorbit cu ea.

Asa ca am ales marimea 42 pentru toate cele 5 perechi de pantaloni. Am avut insa o singura surpriza. Una dintre perechi este foarte mare, probabil este o altfel de serie spre deosebire de ceilalti pantalonasi, pentru ca in rest, ceilalti 4 imi vin perfect. Si cand spun perfect ma refer chiar si la lungime. Foarte rar nimeresc o pereche de pantaloni care sa imi fie buni la lungime. Aproape de fiecare data trebuia sa ii scurtez un pic, insa acestia imi sunt perfecti.
Pe cei mari o sa ii duc la modificat pentru ca imi place modelul si sunt sigura o sa iasa asa cum trebuie. Abia astept sa fie pe masura mea.

Acum sa va arat si voua in ce a constat comanda:

In realitate au o nuanta mai spre turcoaz. Sunt foarte elastici si se asaza super pe corp. I-am purtat deja si am facut cateva poze, asa ca zilele urmatoare va asteapta un OOTD si de data asta am privit in aparatul foto.. :D
Acestia au costat 29,95 lei. Acum din pacate nu mai sunt la reducere, dar ii puteti gasi aici. Ii puteti urmari pentru ca la Kurtamann gasiti frecvent reduceri foarte mari.
Pretul initial a fost de 20 de euro, asa ca reducerea a fost foarte importanta.

Pentru acestia am avut mari emotii. Nu au fermoar ci au o banda elastica in partea de sus. Nu am mai avut astfel de pantaloni si mi-am facut griji in privinta marimii. Dar sunt foarte elastici si acestia asa ca nu am avut nici o problema. Se imbraca foarte usor si se aseaza superb.
Au costat 32,94 lei. Nici acestia nu mai sunt la reducere dar oricum au un pret foarte bun. Ii puteti gasi aici.
Pretul lor initial a fost de 19,95 euro.

Acestia sunt dintr-un raiat tare simpatic. Sunt un pic mai grosuti asa ca vor fi perfecti pentru zilele racoroase care vor veni. Imi place foarte mult culoarea. Nu sunt asa albiciosi in partea din fata, dar de la blit asa par in fotografie. Sunt elastici si acestia, deja v-am innebunit cu asta.. :))
Au costat 24,95 lei. Ii gasiti aici.
Pretul lor initial a fost de 25,95 euro.

 Acestia au un material un picut mai dificil pentru ca aduna scamite, dar nu e o problema majora. O sa am grija de ei :) Modelul este superb si chiar daca nu prea sunt elastici, se asaza foarte bine. Imi place mult si detaliul din partea de jos. Este vorba despre capsele prezente pe lateral.
Au costat 29,95 lei. Acum ii gasiti aici la o reducere chiar mai mare.

Acesia sunt pantalonii mai mari despre care va vorbeam la inceput. Desi sunt exact acelasi numar ca si ceilalti, nu mi s-au potrivit. Dar nu e o problema pentru ca ii duc astazi la modificat. :D Croitoreasa sta chiar langa mine asa ca nu am avut niciodata probleme cu hainutele in marimi nepotrivite. Abia astept sa ii modifice si sa pot sa va arat si un OOTD cu ei.
Imi place modelul si sper sa se aseze bine atunci cand vor fi pe masura mea.
Au costat 29,95 lei si acum ii puteti gasi aici.
Pretul initial a fost de 39,99 euro.

Asta a fost prima mea experienta Kurtmann si pot spune sincer ca sunt super multumita de tot ce are legatura cu acest site. Am primit comanda foarte rapid, chiar a doua zi lucratoare. Produsele au fost bine ambalate si nu au existat nici un fel de probleme.
Pot spune ca vor mai urma si alte comenzi si cu siguranta voi urmari urmatoarele reduceri. :)

Voi ati comandat pana acum ceva de la Kurtmann?





Comentarii

  1. Imi plac mult primele doua perechi, sa i porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult site-ul Kurtmann. Este de incredere. Si eu mi-am comandat hainute de acolo si am fost foarte multumita de ceea ce am primit. Frumosi pantalonii si ma bucur ca iti vin bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma bucur, am avut mari emotii in privinta marimilor. :)
      chiar e de incredere si au hainute super dragute
      pupici!

      Ștergere
  3. Eu am comandat si din pacata ma dat pentru prieten si marimea era mai mica si ce e ciudat e ca el are blugi de la firma respective si marimea nu a corespuns nu stiu de ce...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uff.. probabil ai patit ca si mine cu ultima pereche de pantalonasi. O fi fost un alt fel de serie..
      la mine macar au fost mai mari si am putut sa ii modific..
      pupici!

      Ștergere
  4. Imi plac pantalonii alesi, sa-i porti cu placere.
    xo

    RăspundețiȘtergere
  5. wow, toti sunt frumosi. sa-i porti cu placere si inca raman la concluzia mea ca era sa te incurc grav de tot :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e adevarat. stiu eu ce spun. Daca nu imi ziceai dimensiunile, luam 40. :D:D
      te pupic!

      Ștergere
  6. Fetelor ajutati-ma si pe mine va rog, eu port de obicei marimea 30 la blugi. Daca imi iau de la Kurtmann ce marime e mai potrivita pt mine 40 sau 42? Multumesc :)

    Cori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as spune 42.. :D eu tot asa port de obicei 29 sau 30 si mi-am luat 42.. :D
      pupicei!

      Ștergere
    2. Multumesc mult pt raspuns, pupici! :)

      Cori.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING