Avocati si legi

Buna fetelor!
Am vorbit zilele trecute despre medierea ca si solutie pentru a evita instanta. Am avut la concluzia ca este o solutie buna. Asa ca astazi vin cu o alta problema. Aceea a avocatilor. Cand este cazul sa consultam un avocat?
Eu sunt de parere ca ar trebui sa avem mereu la indemana numarul unui avocat si sa il contactam ori de cate ori se iveste vreo problema in care el ar putea gasi solutionare.
De multe ori, un avocat ne poate salva de inselatoria multor persoane. Am citit mai multe pe internet si am dat si peste Avocati buni Bucuresti - ANRP Bucureşti. ANRP dosare. Plăţi ANRP. Cel mai bun cabinet avocatură Bucureşti. - Blog Eugen Titu. Dar de obicei, eu prefer sa aflu din surse sigure despre anumiti avocati. Bineinteles ca si atunci cand vad foarte multe opinii pe internet despre un anumit avocat, este suficient pentru mine si imi formez imediat o parere.
Asa cum spuneam mai sus, sunt probleme aparent minore dar daca nu avem sprijinul unui avocat, este foarte posibil sa apara complicatii. O colega avea un apartament inchiriat pe baza unui contract. Acesta era facut pe numele ei dar statea impreuna cu o alta fata. Si respectiva a lasat-o balta la un moment dat si ea nu mai putea plati singura chiria. Si cand i-a spus proprietarei ca trebuie sa plece, aceea voia sa o puna sa plateasca despagubiri pentru ca avea contract. Si bine ca a cunoscut pe cineva care a analizat contractul si a vazut ca expirase de putin timp.
Poate daca era singura, nu putea rezolva problema, dar avocatul a ajutat-o.
De multe ori vad o multime de afise si panouri care anunta prezenta unor cabinete de avocatura, asa cum este si Cabinet avocat, avocat Bucuresti Titu Eugen. Uneori am impresia ca sunt prea multe, dar in momentul in care ai o problema, este mai bine sa ai de unde alege.
Un alt articol ce mi-a atras atentia a fost Baroul Bucureşti. Hotărâri ale Consiliului privind situaţia unor avocaţi, si am stat si m-am gandit la mine. Si noi, ca si medici vom fi in atentia Colegiului Medicilor care va hotari anumite lucruri pentru noi. Chiar si acum urmaresc deciziile ce se iau in legatura cu medicii, dar peste cativa ani voi fi direct implicata.
Ma gandesc foarte bine daca sa plec sau sa raman in Romania si inca nu am reusit sa ajung la o decizie de care sa fiu foarte hotarata. Asa cum spune si articolul Avocat român în SUA: Problema în România este resemnarea, in Romania nu putem decat sa ne resemnam, pe cand in afara am avea posibilitatea de a avansa si de a capata experienta.
Trebuie sa ma gandesc foarte serios la acest aspect, dar mai mult in ultimul an, pentru ca cine stie cate se vor mai schimba pana atunci?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING