Evadare de Weekend

Buna fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu simt nevoia din ce in ce mai des de un pic de pauza. Am momente in care imi doresc doar sa stau, sa stau si sa ma odihnesc. Sa stau si sa rasuflu, sa las totul sa treaca si sa ma regasesc.
De multe ori mi-as dori ca aceste momente de reculegere sa aiba loc chiar in afara tarii noastre. O evadare de weekend intr-un oras frumos, intr-un loc necunoscut, un loc pe care sa il descopar alaturi de persoana iubita.
Oferte pe internet se gasesc o multime, dar de cele mai multe ori altele sunt problemele. Dar, chiar si asa, nu ma impiedica nimeni sa visez. Sa visez si sa imi doresc sa evadez din cotidian. Chiar si doar pentru 2 zile. Timpul scurt te face sa profiti la maximum de el. Atunci cand esti plecat pentru 2 saptamani, ai impresia ca timpul nu se va sfarsi niciodata si nu il apreciezi la adevarata valoare. Dar atunci cand ai la dispozitie doar 2 zile, vei da totul pentru a reusi sa maximizezi acest timp.

Am foarte multe destinatii pentru o astfel de evadare. Si din tara si din afara ei si sper ca vreodata sa reusesc sa le bifez pe toate. De multe ori urmaresc promotiile diverselor agentii de turism si ma trezesc oftand dupa cate o destinatie. :)
Cred ca multe persoane sunt in situatia mea, dar, eu cel putin, o sa sper mereu si o sa imi aleg mereu destinatiile de vacanta. Chiar daca nu voi reusi sa ajung acolo prea devreme, tot o sa continui sa aleg noi si noi orase de vizitat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING