Back to school cu Romwe

Buna fetelor!
Romwe a pregatit o noua promotie, pentru intoarcerea la scoala. Si nu doar o promotie, ci si noi produse in categoriile de incaltaminte.
Mereu mi-au placut ghetutele lor, de aceea am si luat o pereche, dar mereu mi-a parut rau ca aveau foarte putine modele.
Insa acum, am de unde alege si deja mi-am ales favoritele. Abia astept sa strang banuti si sa le pot cumpara.
 M-am indragostit de ele de cum le-am vazut.. :X Acum costa 87,99$ dar abia astept sa vad cat vor costa in timpul promotiei Back to School. :D Le puteti urmari aici.
Sunt diponibile si pe negru dar eu raman la acestea roz :X Sper sa le mai prind la reducere si cand voi mai aduna banuti pentru ca sunt superbe si deja ma vad purtandu-le.. :D


Aveam alte prioritati inainte, vroiam sa imi cumpar pensule si vopsele acrilice de la ei.. dar acum nu ma pot gandi decat la ghetele astea.. :D

Time to go back to school~
Cool stuff perfects new term!
 Favorable prices are just so great ^_^ >> http://t.cn/zQH6Iuk
Big sale ends on August 18th!  

 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING