Un An Nou cu Solaris

Buna dimineata, fete frumoase!!!
La muulti ani cu bucurii si realizari! Sper ca 2017 sa va aduca tot ce e mai bun!


Am lipsit o luuunga perioada din blogosfera, dar m-am intors mai energica si mai plina de vitalitate. Au avut loc schimbari importante in viata mea dar prefer sa nu va incarc cu multe detalii. :) Important este ca o sa incerc sa revin la ritmul pe care il aveam inainte si sa il pastrez cat mai mult timp. :)


Si incep acest nou an cu Solaris, asa cum probabil v-ati dat seama deja din titlu. Un pachet de la Solaris a ajuns la Constanta in perioada Craciunului cand eu eram acasa la parinti, asa ca eu abia zilele acestea am intrat in posesia lui.


Solaris parca imi ghiceste intotdeauna gandurile. Dupa cum vedeti, pachetelul de Seminte de Chia este deja inceput. :) Vechiul pachetel era aproape de golire asa ca acesta a picat la fix. :D

Bineinteles ca m-am bucurat enorm sa regasesc din nou Uleiul de cocos care ma incanta de fiecare data. V-am povestit aici cum il folosesc. Mai nou si cuticulele mele se bucura de el. :D Si inca ma mai relaxez mirosindu-l cateva momente in fiecare zi. :)



O alta surpriza foarte binevenita a fost Uleiul Esential Premium Selection d'Or cu aroma de Portocala. Mi se pare ca miroase atat de veridic a coaja de portocala, incat abia astept sa il folosesc asa cum se cuvinte cu o lampa de aromaterapie. :)
Am mai citit pe ambalaj ca poate fi folosit si in combinatie cu un ulei de masaj pentru o relaxare aromata. :)

Semintele din punguta de Omega Forte sunt perfecte atat in iaurt cat si in diverse salate. Eu ma bucur de fiecare plus de energie si elemente nutritive asa ca o lingura din acest amestec rezolva imediat problema.



Zaharul Brut nerafinat Muscovado este mereu un deliciu. Il folosesc atat la prajituri pentru ca se topeste mult mai usor, cat si in ceaiuri. :)

Musli Mix-ul fara Zahar merge de minune dimineata alaturi de lapte sau iaurt, dar uneori imi place sa aleg din el anumite elemente pe care le mananc ca atare. :)

Siii, am lasat la urma elementul care m-a surprins cel mai mult si anume Biscuitii Speltissima cu ciocolata ecologici, de la Longevita. Acesti biscuiti sunt ataaaat de deliciooosi, incat cu greu te poti opri dupa ce ai gustat unul. Reprezinta o gustare minunata pentru orice moment al zilei. Cred ca maine o sa ii port cu mine in geanta la serviciu. :) Si in pauze sa mai fur cate un biscuit.


Cam asa imi incep eu noul an. :) Voi cum ati petrecut de Revelion? Ati gustat ceva din produsele prezentate? Cum vi se par produsele Solaris?





Comentarii

  1. Bine ai revenit, draga mea, chiar ma miram cand o sa se intample, ti-ai luat o pauza cam lunga :P
    Foarte fain rasfatul tau Solaris, am si eu o parte din aceste produse :)
    Iti doresc un an nou plin de satisfactii si realizari pe toate planurile!
    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regasiiit! Pai eu am cam terminat ce aveam de rezolvat la finalul lui noiembrie dar dupa atat de multe luni incarcate am avut nevoie si de o pauza totala asa ca am mai amanat inca putin revenirea. Dar sper sa fie de bun augur :)

      Ma bucur ca iti place rasfatul meu. :D

      Iti multumesc mult pentru urari si iti doresc asemenea!
      Te pupacesc!

      Ștergere
  2. Cunosc si imi plac majoritatea produselor de la Solaris! :D Acum sunt curioasa sa testez noile uleiuri esentiale! :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt geniale produsele lor. Pe mine m.au cucerit iremediabil acei biscuiti. Iar uleiul este demential!
      Pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING