Cartea Saptamanii: Cum sa te Indragostesti

Hello, fete frumoase!

Cum sunteti astazi?

Ma primiti in casutele voastre cu o noua recenzie? De data aceasta am o carte de la Editura All. N-am mai citit de ceva vreme ceva de la All si chiar ma bucur sa revin din nou pe Strada Fictiunii.

Si cum puteam sa incep aceasta incursiune pe Strada Fictiunii daca nu cu o carte scrisa de Cecelia Ahern? Cum sa te Indragostesti este cartea pe care am ales-o pentru voi astazi. Este a treia carte pe care o citesc de la Cecelia Ahern, dupa P.S. Te Iubesc si Suflete Pereche.


Am avut mari asteptari de la aceasta carte si pot spune ca mi-au fost implinite pana in cele mai fine detalii. O carte minunata pe care m-am bucurat sa o citesc si pe care o recomand tuturor celor care iubesc acest gen - romance.



Protagonista acestei carti este Christine Rose, o tanara femeie ce duce o viata linistita, dar plictisitoare, anosta, fara suisuri si coborasuri, fara sare si piper.
Dupa o incercare esuata de a salva un sinucigas de la moarte, Christine da peste un altul pe un pod din Dublin, da peste Adam, un tanar care pare ca si-ar fi incheiat socotelile cu viata si s-a hotarat sa isi puna capat zilelor.
Dar Christine este hotarata sa nu mai treaca printr-un alt esec, asa ca se agata cu dintii de sansa ei de a face o schimbare in viata lui Adam. Reuseste pentru  moment sa il faca pe barbat sa coboare de pe pod insa el are o propunere pentru ea. Daca pana la aniversarea celor 35 de ani nu reuseste sa il faca sa isi iubeasca viata, se va sinucide. Christine, speriata ca ar putea sa piarda inca o persoana in acelasi mod, accepta pactul si astfel incep doua saptamani in care ea va incerca sa il faca pe Adam sa se razgandeasca.

Dar Christine nu stie nici ea sa se bucure de viata, astfel ca pana la urma se vor ajuta reciproc sa cunoasca fericirea, sa cunoasca bucuriile pe care existanta le poate oferi.

O iubitoare de carti motivationale, Christine Rose incearca sa se inspire de acolo pentru a-l ajuta pe Adam. Insa acesta se pare ca are nevoie doar de a recastiga iubirea fostei lui iubite pentru a-si schimba gandurile sinucigase. Christine va accepta si impreuna vor face totul posibil pentru ca cei doi sa se impace.

Doar ca in aceasta tentativa de a-l salva de la moarte pe Adam, pentru ca mai apoi sa isi vada de propria viata, nu e atat de simpla.

Dar nu va spun mai multe ci va las pe voi sa descoperiti cum se va incheia aceasta  poveste minunata. Insa pot doar sa va spun ca merita sa o cititi. Mi-a trezit atat de multe sentimente, incat chiar mi-a furat cateva lacrimi spre final. O poveste cu o incarcatura sentimentala foarte mare.

Am desprins chiar si un citat de care m-am indragostit si pe care vreau sa il impart si cu voi:


Imi place cum Cecelia Ahern contureaza personajele si chiar te face sa te simti apropiata de ele, sa te identifici cu ele. In plus, nu doar personajele principale sunt in centrul atentiei. Gasim si alte personaje care sunt foarte bine conturate si pe care ajungem sa le indragim, despre care abia asteptam sa mai aflam cate ceva.

Un alt lucru care mi-a placut mult la aceasta carte a fost sectiunea de final in care Cecelia Ahern raspunde la intrebari. Mi s-a parut suuuper interesant sa citesc toate raspunsurile ei, atat legate de aceasta carte cat si legate de persoana ei, de cariera sau de viitor.



Cu speranta ca v-am facut curiosi, va astept sa imi spuneti in comentarii daca voi ati citit ceva scris de Cecelia Ahern sau ce v-ar placea sa cititi de la aceasta autoare. :)


Comentarii

  1. simteam lipsa unei recenzii din partea ta :D adevarul e ca nu ma dau in vant dupa aceasta autoare, dar uneori e ok. de la ea am citit Cadoul si chiar mi-a placut cum a pus problema acolo, ti-o recomand cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult sa aud asta :)
      mie imi place tare mult cum scrie si am in plan sa ii citesc toate cartile :)
      am pe lista si "Cadoul", insa putinel mai tarziu :)
      te pupacesc!

      Ștergere
  2. Iti recomand din suflet Cadoul, este titlul meu preferat (i-am citit tote cartile dar dupa parerea mea, mi se pare ca titlurile recente nu mai au acelasi farmec...).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja a doua recomandare.. Inseamna ca tura viitoare o sa citesc "Cadoul".

      Si daca eu am fost incantanta de cartile noi, inseamna ca celelalte o sa ma surprinda si mai placut. :)
      Pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING