Review - Lapte de corp Shanti Spirit


Buna fetelor!
Am trecut de un hop dar se anunta si altele la orizont. Sper sa trec bine si peste celelalte.
Pentru astazi am pregatit un review. Am impresia ca a trecut ceva timp de la ultima postare de acest gen si cred ca va sunt datoare cu detalii despre cateva produse.

Astazi a venit randul Laptelui de corp pe care l-am primit de la Biorigine pentru a-l testa.
Sa vedem mai intai ce ne spun producatorii:
Tonifiant, ultra nutritiv , cu un parfum stimulant de Lemon Verbena.

Un adevarat deliciu pentru pielea uscata si agresata de diferiti factori din mediul inconjurator (apa, soare, vant, frig). Aceasta crema bogata in unt de Karite (10%), cu efect hidratant, reparator si tonifiant, si in acelasi timp in uleiuri vegetale nutritive (10%): Argan, Masline, Rapita, aceasta crema hidrateaza pielea in profunzime si ii permite sa-si regaseasca finetea, supletea si elasticitatea.
Are o actiune anti-stres prin continutul in ulei esential de Lemon Verbena. Penetreaza rapid pielea fara sa lase urme.
 NU CONTINE PARABENI                   NU CONTINE CONSERVANTI

Acum sa va spun si parerea mea:
Ambalajul este destul de simplu, dar nu ma deranjeaza. Atata vreme cat pot folosi tot produsul din tub, nu am absolut nici o problema cu forma lui. Sistemul de inchidere este usor de utilizat, unghiutele mele nu au de suferit incercand sa il deschid, dar in acelasi timp este suficient de rezistent pentru a nu avea surprize neplacute in caz ca il transport in geanta.

Mirosul e absolut superb. M-a cucerit inca de cand am desfacut capacul. Un miros delicios de citrice, de lamaie in principal (de Lemon Verbena de fapt)  m-a invaluit inca de la primul nostru contact. Parfumul persista pe piele cateva ore, dar pe haine persista chiar si mai mult.. :D si imi place asta.. imi place ca pijamalele sa miroasa atat de bine.. :D

Consistenta nu e chiar de lapte.. :D:D dar este mai fluida decat la alte lotiuni de corp. Trebuie agitat inainte de fiecare folosire pentru ca se cam separa dar dupa agitare se omogenizeaza si e tocmai buna de folosit.

Intra destul de repede in piele si asta imi place foarte mult pentru ca nu m-am impacat niciodata cu pielea usuroasa sau lipicioasa. Hidrateaza foarte bine, pielea ramane fina si catifelata dupa folosire. Eu nu am nici pielea foarte uscata asa ca nu va pot spune cum ar actiona pe o astfel de piele.. dar cred ca s-ar comporta la fel de bine.

Sa vedem si lista de ingrediente:
aqua (apa), butyrospernum parkii (unt de karite), olea europea (maslin european), brassica nappus (nap), argania spinosa (argan), sodium stearoyl lactilate-glyceryl stearate (emulsificator de origine naturala extras din nuca de cocos), benzoic acid & dehydroacetic acid (stabilizator agreat de Ecocert), cetyl alcohol (stabilizator de origine naturala obtinut din uleiul de palmier),litsea cubeba (verbina) 

BEST-GOOD-AVERAGE-POOR

Ma bucura sa vad ca majoritatea ingredientelor sunt foarte bune si bune, cu exceptia verbinei care e considerata iritant. Dar cum este pe ultimul loc in lista de ingrediente, este foarte ok pentru ca si cantitatile sunt destul de mici. Priemele ingrediente din lista, adica cele in cantitati foarte mari, sunt cele foarte bune, si asta nu poate decat sa ma bucure. 

Produsul poate fi gasit la Biorigine la pretul de 55 lei pentru 250 ml.

Este un produs pe care vi-l recomand din suflet.



  

Comentarii

  1. iubesc acest miros...am un parfum L'occitane cu lemon verbena...mmmm...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu ma prea inteleg cu mirosul de citrice.Mai mult prefer parfumurile florale.
    Apreciez faptul ca ramane parfumul mult timp pe piele.Ador sa imi imprim parfumul pe pijamale, isi seara cand ma imbrac cu ele sa ma invalui cu o aroma dulce.Parca si somnul vine mai repede asa :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa.. si mie imi place mult sa ramana mirosul pe pijamale.. :D:D
      pupicei!

      Ștergere
  3. Imi plac lotiunile parfumate care persista :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie.. si ma bucur ca am putut sa o folosesc pe aceasta.. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. In mod sigur miroase grozav!

    Ma tem ca nu m-as intelege caci, in ciuda faptului ca apreciez aroma de citrice, toto ceea ce am cumparat ca produs de ingrijire/parfum avand aceasta aroma...nu mi-a priit!
    Cum spune si Ana, mai degraba arome florale...

    Sigur va fi iubit de catre fetele care iubesc parfumurile citrate, date fiind si celelalte calitati (ingrediente, textura)...

    Pupici, Diana!:)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu prefer aroma florala pentru parfumuri.. dar la lotiuni imi plac toate.. de la ciocolata, la fructe de toate felurile.. :D
      pupicei!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING