Casă, dulce casă

 Bună din nou :)
 Am avut astăzi o zi foaaaarte proastă..
 Am început ok.. dar am continuat foarte rău și sper din suflet ca asta să fi fost tot, pentru că nu știu dacă mai rezist la încă o chestie urâtă.
 Am și plâns de nervi și eu mă enervez destul de greu... așa că vă puteți închipui în ce stare am fost.
 Dar să vorbim de lucruri mai frumoase.. :D vreți?
 Știți deja că ai mei fac o căsuță nouă, v-am mai spus despre asta, așa că eu tot caut inspirație peste tot. :D
 Și aici la Constanța, stau la casă, așa că sunt mici detalii pe care mi-aș dori să le împrumut și pentru acasă la mine.. :D
 Un astfel de detaliu este copertina retractabila. Aici, în curte este o astfel de copertină și este atât de drăguuuuțăă atunci când vine vara, încât nici nu vă imaginați. Eu când începe să se încălzească, ies și învăț în curte, tolănită pe un șezlong și ferită de razele puternice ale soarelui cu ajutorul copertinei despre care vă spuneam. Dacă nu știți exact la ce mă refer, găsiți detalii aici (http://www.scharx.ro/Copertine.html).

 Și am mai văzut la cineva o copertină. Arăta foarte bine, era mai închisă la culoare, în ton cu nuanța casei.
 Un alt lucru pe care mi l-aș dori neapărat la casă, este leagănul acela mare și confortabil, cu umbreluță. Îmi doresc atât de mult, încât de fiecare dată când ajung pe la Cora, mă uit numai la ele și le admir. :D:D


 Sincer vă spun că abia aștept să stau la casă și să implementez ideile mele năstrușnice.. :)) Am o viziune largă și știu ce îmi doresc, rămâne doar să îi conving și pe ai mei.. Dar dacă nu reușesc, tot strâng eu bănuți măcar pentru un leagăn din acela.
 
 
 Voi ce idei pentru casă aveți? M-ar ajută mult opiniile voastre :)





Comentarii

  1. Imi pare rau ca ai fost necajita...
    Fruntea sus, ok?!

    :) Foarte bune ideile tale!
    Eu locuiesc la casa, am un balansoar, ne e tare drag sa stam in el; deci chiar trebuie "luptat" pentru acesta!
    Pe Pinterest gasesti o multime de idei pentru inspiratie, unele implica low buget, altele nu...

    Te pun sa-mi promiti ca vedem o poza cu tine in balansoar, la inaugurare!:D

    Pupici, Dia!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa.. chiar o sa fac poza.. chiar daca va fi peste cativa ani.. vreau foarte mult un balansoar din acela si voi lupta pentru el.. asa cum ai spus si tu .. :D
      pupicei si multumesc pentru cuvinte :*:*

      Ștergere
  2. si eu am fost intr-o pasa super idioata azi-dimineata, noroc cu inghetata aia ca m-a calmat ;).

    eu sunt om de bloc, nu stiu ce idei sa-ti dau :(. cand ma gandesc la casa, imi sta capul numai la pisici :))).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uff.. eu nu am inghtetata sa ma ajute.. am papat doar niste capsuni
      venise o pisica la curte acolo si dormea pe o canapea pe care o avem afara.. :D:D dar a plecat..
      acum avem doar un catel tare zapacit.. toata ziua topaie.. :d poate vi-l arat intr-o zi
      pupicei!

      Ștergere
  3. am vazut intr-o revista niste ideeii oh doamne! pietre.. multa verdeata, un foisor, stalpi old style, o fantana, mult lemn..

    Sa ai o saptamana frumoase si lipsita de probleme :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, scumpa, sper sa fie lipsita de probleme.. :)
      multumesc pentru idei, o fantana cred ca ar arata superb.. :X
      pupicei!

      Ștergere
  4. Imi pare sincer rau de ziua ta proasta:( Si a mea a fost cat se poate de nasoala:( Dar conteaza ca a trecut si ca maine o sa fie mai bine!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc pentru aceste ganduri.. sper sa am o zi mai buna maine.. si sper ca si tu sa ai barte numai de bine
      te pupic!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING