Gătim în stil profesionist


Bună fetelor!

Nu ştiu voi cum sunteţi, dar eu am intrat în febra colocviilor şi am din ce în ce mai puţin timp pentru mine.
Dar asta nu înseamnă că voi renunţă la emisiunile mele de la 20.30 :D Nu ştiu dacă voi le urmăriţi dar eu mă amuz teribil şi îmi place să mă relaxez la câte un concurs funny.

Unul dintre ele este MasterChef. Când văd apărăturile din bucătăria lor, mă apucă dorul de gătit. Nu mă prea omor eu cu multe feluri de mâncare, dar îmi face mare plăcere să experimentez din când în când. Dacă am timp mai mult la dispoziţie, îmi place să încerc noi prăjituri (în special) dar şi feluri principale.
Dar tot îmi rămâne gândul la aparaturile profesionale care se găsesc în bucătăria MasterChef. Şi am găsit la Bilancia produse asemănătoare. Am rămas plăcut impresionată de tot ce se găseşte pe acest site. Sunt maşinării profesionale de la cuptoare performante, la bain-marie electric, de la maşini de gătit superdotate şi până la friteuze.

Că tot am adus vorba de friteuze, am rămas uimită de câte modele disponibile au. De la unle simple până la fiteuze cu robinet pentru scurgerea uleiului, friteuză cu dulap sau friteuză profesională cu model de banc.
Deja mă văd mânuind această friteuză pentru a pregăti o porţie deliciosa de piept de pui şi cartofi prăjiţi. Apropo de asta, nu am mai păpat cartofi prăjiţi de ceva timp.. şi parcă îmi e poftă.. :D

Sunt atâtea modele doar pentru un singur produs, încât îţi iau ochii. Toate din inox, cu vizualizare temperatură şi comandă electronică pentru control, ar fi foarte greu să aleg una dintre ele.

Mi-aş dori ca într-o zi să am aparaturi profesionale pentru a găti cu uşurinţă tot ce îmi doresc. Nu vreau să fac din asta un job, cred că ştiţi deja, dar e un hobby şi îmi face plăcere să pierd astfel timpul.

Vouă vă place să gătiţi? :D





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING