Secrete bine păstrate

 Bună fetelor!
 Astăzi avem parte de o nouă provocare. De această dată, ea vine de la Reeija care ne invită să vorbim despre geanta preferata.
 
 Eu v-am arătat preferata mea, în vară.
 Ea este vedeta mea. nu știu cum pare în fotografie, dar este o geantă destul de mare. O port mai ales vara din cauza culorii. Iarna mi s-ar părea bizar să umblu cu o geantă albă și să fiu îmbrăcată cu ditamai haina.. :))
 Dar vara e perfectă. Și oricum merg cam pe aceeași linie de fiecare dată. Îmi plac gențile mari, care să aibă de preferat un singur compartiment, dar este ok și cu două. Îmi place să fie ca o traistă în care să mă rătăcesc. :D
 Car foarte multe după mine de fiecare dată așa că am nevoie de spațiu de depozitare.
 Sunt o persoane destul de energică și de activă, de aceea geanta asta cred că mă reprezintă. Sunt de multe ori cam împrăștiată și atunci e bine pentru că de cele mai multe ori, lucrurile de care am nevoie, se găsesc în geanta-minune.

 O sticlă de apă am mereu la îndemână. Rar se întâmplă să plec fără una în geantă. Și atunci e groaznic. Dacă am sticla de apă la mine, nu mi se întâmplă de fiecare data să mi se facă sete. Dar dacă nu o am, atunci simt că mă deshidratez. Probabil este sentimentul acela de lipsă și mintea mea stă numai acolo, și de aceea mi se face mai repede sete. 

 În ultima perioadă, printre multe alte minuni, port în geantă și aparatul foto. Nu este chiar nelipsit dar de cele mai multe ori se găsește rătăcit printr-un colțisor.

 Pixuri. Multe pixuri. Dacă rămân fără pix în geantă... este teribil. Nu vă puteți imagina. Chiar ieri am pățit ceva. Aveam două pixuri la un curs... și le-am pus în geantă. Așa îmi aduceam aminte. Când am ajuns la următorul curs, ia pixurile de unde nu-s. Și de obicei am muuulte pixuri la mine. Dar întâmplarea face ca acum câteva zile să se termine vreo 2. Și am uitat să le înlocuiesc. Și așa am rămas eu fără pix și a trebuit să împrumut de la o colegă. Dar astăzi, nu știu ce mai căutăm prin geantă, și am dat peste cele două pixuri buclucașe. Erau într-un buzunăraș mai mic, nu știu de ce le-am pus acolo. De aceea prefer un singur compartiment.. :D

 Tot de ceva timp încoace, am căpătat un alt obicei. Folosesc mai mult decât înainte căștile. Probabil și frigul care nu mai trece m-a făcut să recurg la acest "remediu" pentru că prea îmi înghețau mâinile pe telefon. Așa că mai nou, mă tot încurc și în fierele de la căști. Și mă tot enervează că se încurcă și îmi ia destul de mult timp să le descurc. Trebuie să găsesc o soluție pentru asta.

 Bineînțeles că am și eu un ruj sau un gloss la îndemână. Știu că toate fetele trebuie să aibă așa ceva în geantă. Așa îmi spune mereu mami. Sincer, eu mai uit de acest aspect. Chiar dacă de obicei nu plec fără gloss pe buze de acasă, mai uit să iau și unul cu mine în caz că am nevoie să mai retușez ceva în cele 6-8-10 ore pe care le petrec pe la facultate.

 Portofelul este un alt obiect nelipsit din haosul din geanta mea. E destul de mare, dar nu m-aș putea lipsi de el. Deși ocupă destul de mult loc, pentru mine este indispensabil. Am acolo tot ce îmi trebuie. De la bănuți, la carduri (de la diverse supermarketuri sau farmacii :)) și până la carnet de student, legitimație de bibliotecă și uneori chiar facturi. Am uitat de buletin; și el se găsește prin amalgamul de foițe, bonuri și chitanțe din portofel. :D

 Șervețele! De obicei am și umede și uscate. Daaar, nu știu cum fac, de fiecare dată când am nevoie de șervețele, atunci ba le scot din geantă, ba mi se termină... Dar încerc să reaprovizionez stocul.. :))

 Mai găsiți o cremă de mâini. Nu o țin mereu după mine, dar iarna e cam necesar. Nu am mâinile uscate de regulă, dar frigul ăsta le afectează și nu îmi place. Crema cu aromă de cafea e binevenită oricând. Chiar a făcut furori printre colege. Astăzi s-au dat toate cu ea. :D

 Mai găsiți și o oglindă. E dublă, are o parte normală și o parte care mărește. E tare utilă. Chiar dacă atunci când am nevoie de ea o caut destul de mult timp. Cred că înțelegeți de ce.. :))

 Telefonul nu îl pun la socoteală pentru că îl țin mai mult în buzunar decât în geantă.. :D

 Cam asta conține vedeta mea. Sper că nu am uitat nimic.. :D Chitanțele de la facturi plătite care își mai fac uneori casă prin geanta mea, nu se pun nu? :D Și nici obiectele pe care le port ocazional. Că atunci aș avea muuuuult mai multe de spus.. :D


 Voi cam ce cărați în gentuță în fiecare zi?


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013.



Comentarii

  1. preferata ? stiu sigur care este...o sa scriu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu prefer posetele XXL :)) Multe persoanea rad de mine cand vad ca port pe umar ditamai "valiza" dar imi place ca incape multimea de lucruri pe care le port intr-una cu mine:) PLUS: daca merg la cumparaturi dupa servici, nu sunt nevoita sa port sacose:)) Urasc sa car sacosele:P Bineinteles umplu geanta cu lucruri mai marunte nu car in ea si pet-uri sau mai stiu eu ce bidoane:P:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca si eu fac la fel.. daca merg la cumparaturi.. nu mai cumpar sacosa. pentru ca incape totul in geanta.. :D
      ma bucur ca aud ca si tu preferi aceste genti
      pupici!

      Ștergere
  3. Eu prefer gentite "midi".Cele mari precum a ta, s-ar putea sa fie mai mare ca mine:))
    In rest, avem cam acelasi continut.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. iti vin mai bine cele medii.. :D
      eu imi permit sa port genti mai mari.. :))
      pupici!

      Ștergere
  4. Cred ca din geanta mea doar balurii mai lipsesc, in rest avem de toate. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat mai putine lucruri :)) daca se poate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as vrrea sa se poata... dar nu imi iese niciodata.. mereu am geanta plina.. :))
      pupici!

      Ștergere
  6. eu uram gentile :)) imi indesam totul prin buzunare, ca un baietoi, dar mai apoi am inceput sa devin interesata si de genti si acum chiar imi plac la nebunie :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am inceput sa port genti destul de tarziu.. :))
      dar acum parca nu pot iesi din casa fara geanta.. simt ca lipseste ceva.. :)
      pupici!

      Ștergere
  7. Si mie-mi plac gentile mari...dar nu imense (nu sunt inalta si ar parea ca ma "micsoreaza")!:))
    Nu mai am nicio geanta alba...:(

    Gasesti de toate in geanta mea (in afara de pila de unghii :P): un portfard (am avut o postare despre "my makeup bag"), o agenda, medicamente, foarfece, un fluier :)), etuiul ochelarilor, portofel, stick si...multe altele!:))

    Pupicei, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu ai chiar mai multe decat mine.. :D
      dar bine ca mi-ai amintit.. si eu mai port medicamente dupa mine.. :D
      pupici!

      Ștergere
  8. Și eu când iau o geantă cu mine pun în ea cam aceleași lucruri ca și tine.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING