New Goodies


Buna fetelor!
Am ajuns si la mijlocul saptamanii acesteia.. si sincer va spun, nu stiu cand au trecut atat de repede zilele. Nu pot spune ca nu ma bucur, dar parca timpul trece totusi mult prea repede. Nu de alta, dar se apropie colocviile.. :))

Dar sa le lasam deoparte, pana cand o fi timpul lor, si sa vorbim acum despre cateva bunatati primite in ultima vreme.
Nu sunt multe, dar m-au cucerit de la prima vedere si vreau sa vi le arat si voua.


Cei de la Biorigine au fost foarte draguti si mi-au oferit un Lapte de corp pentru testare. Este cu unt de Karite si cu Verbina si miroase absolut superb.
L-am folosit deja de cateva ori si vreau sa va spun ca il iubesc. Dar ii voi face review separat cat de curand. Incerc sa imi fac timp pentru toate, dar am destul de multe postari in asteptare.. :)

HandMade Sister mi-a facut o mare bucurie si mi-a daruit aceasta crema de maine pentru mamica mea. A fost foarte incantata in primul rand de prezentarea produsului. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si am folosit-o si eu putin pentru a-mi face o idee si pentru a putea ca pe viitor sa ii fac si un review. :D

Am primit si brataricile pe care le-am castigat pe blogul Anei si sunt foarte incantata de ele. Concursul a fost sponsorizat de De Bijoux. Bratarile sunt handmade si imi plac enorm. Mai ales Bratara Shamballa.




Voi ce cadouri ati primit in ultima vreme?






Comentarii

  1. Bratarile sunt foarte frumoase,felicitari;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti/porti cu drag. :)
    Bratarile sunt divine. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragute sunt cadourile! Sa le folosesti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le porti , folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  5. mvai, ce mult ii place bratara cu trandafir e preferata mea!o adooor!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase bratarile! :*
    Sa le porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. sa-ti fie de folos :) am primit si eu o pereche de balerini , o bratara cu o floricica Swarovsky , si multa ciocolata :)) ce bine arata borcanasul :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.. arata tare bine...
      mi-ai facut pofta de ciocolata.. :X:X
      mmm.. abia astept sa pap o tabletuta Milka.. :D
      pupici!

      Ștergere
  8. sa te bucuri de ele!

    eu cred ca nu am mai primit nimic de o bucata de vreme:(( nobody loves me...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Cum sa nu te ubeasca nimeni? hmm.. dau bataita :)
      pupici!

      Ștergere
  9. :) Stii ca am scris si eu doua postari cu ultimele achizitii/daruri...

    Asteptam impresii despre lotiunea de corp Biorigine...
    Nu-i asa ca e minunata crema de maini de la Cristina - HMS? Din toate punctele de vedere!:)
    Sunt cute-cute si bratarile!

    Sa le folosesti/sa le porti cu bucurie pe toate, Diana!
    Pupicei, draga mea!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. e absolut divina crema de la Cristina. La fel si lotiunea de la Biorigine.. incerc sa fac review dar sa vad cum stau cu timpul.. :D
      te pupic!

      Ștergere
  10. Ce frumoase sunt toate cadouasele:) sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING