O Săptămână


 Draga mea,
 Deși au trecut doar câteva zile de la ultima surpriză, simt nevoia să fac ceva mai mult.
 Știu că vrei să economisesc bănuți pentru viitoarea noastră familie, așa că m-am gândit să fac ceva mai special. Ceva cu o mare încărcătură emoțională.
 Îți voi povesti cum a descurs săptămâna în care ai lipsit din viața mea.

 Luni:
 Plutesc de fericire spre birou. Te întrebi de ce se întâmplă asta? Pentru că ieri te-am văzut și m-am încărcat cu energie. O zi petrecută cu tine mă revigorează și astfel am putere pentru săptămâna ce va urma. Îmi e greu să rezist atâtea zile fără să te văd, dar gândul că după atâta chin urmează o zi cu tine, mă face să nu clachez.

 Marți:
 Trec pe lângă o florărie în drum spre serviciu. Mă delectez în fiecare zi cu aromele îmbietoare care îmi aduc aminte de parfumul tău. Am cumpărat un trandafir. Îl păstrez și încerc să îl mențin în viață până când te văd. Atunci când îl privesc simt că te privesc pe tine. Parfumul pielii tale, precum roua ce se scurge de pe acest trandafir, îmi răsfață simțurile și îmi atenuează dorul. 

 Miercuri:
 Simt nevoia să te învelesc în iubire, în iubirea pe care o simt pentru tine încă te când te-am întâlnit. Deja este a 3 zi în care nu te văd și îmi e foarte greu să nu mă gândesc în fiecare minut la tine. Chiar mi s-a părut că te-am văzut în autobuz, dar când m-am uitat mai bine, era doar cineva care îți semăna. Mi-aș fi dorit să fii tu. Chiar credeam că ai reușit să termini treaba și că ai venit acasă mai repede.

 Joi:
 Joi e ziua pentru film. Vroiam să privesc un film cu acțiune pentru a trece mai ușor peste ultimele zile fără tine. Dar  am ales un film romantic. Un film foarte asemănător cu ceea ce trăim noi acum. Dragostea dintre protagoniști era atât de mare, încât concura cu a noastră. Însă nu o va putea învinge niciodată. Nimeni nu va reuși.

 Vineri:
 Am avut parte de câteva nopți albe săptămâna aceasta. Știi că nu pot dormi bine atunci când te știu plecată. Am nevoie de tine în viața mea, pentru a-mi găsi echilibrul. Tu ești parte din mine și fără tine nu mă simt întreg. 

 Sâmbătă:
 Am mers la o librărie. Îmi place să pierd vremea printre cărți. Mă informez ce titluri noi au apărut și îmi fac o lista pentru luna următoare. Dar am zărit o carte. Nu știu de ce nu am mai văzut-o până acum. "Șapte Povești de Dragoste" - M-am gândit la tine. M-am gândit că povestea noastră de dragoste este atât de intensă și de statornică, încât e mult mai puternică decât chiar șapte povești de dragoste la un loc. Îmi e dor de tine.
 Duminică:
 Astăzi te întorci. Mi-a fost atât de greu, dar mă bucur nespus că s-a terminat această săptămâna îngrozitoare. Nu vreau să mai pleci niciodată. Simt că nu mai pot trece peste încă o săptămâna atât de pustie. 

 Chiar dacă nu e o scrisoare cum poate te-ai aștepta să fie, tot ce vreau să îți transmit este că ai fost în fiecare zi în gândul meu și că oriunde mergeam, orice făceam, îmi aminteam doar de tine.
 
 Ești parte din mine și îmi doresc să fiu mereu întreg.  


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013.



Comentarii

  1. aww <3 ce frumos:D eu am uitat de superblog :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place.. :D
      sa nu uiti.. :D sa nu renunti
      eu incerc pe cat posibil sa alternez postarile.. desi nu reusesc mereu ce imi propun.. :D

      pupici!

      Ștergere
  2. http://irihoneysland.blogspot.ro/2013/03/de-as-avea-un-sot-cat-o-musca.html

    O poti ajuta si pe ea sa planteze un copacel cu un comentariu? Multumesc anticipat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur.. o sa trec cu un comentariu.. :D
      pupici!

      Ștergere
    2. Multumesc frumos pt intelegere :) am postat aici deoarece e pt o cauza nobila ;)

      Ștergere
    3. nu e nici o problema.. :D
      am lasat comentariu
      te pupic!

      Ștergere
  3. frumos,ar trebui sa te faci scriitoare :-*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING