Cu ce ne putem colora parul?

Buna seara, fete frumoase!

Vremea pare mai pasnica, desi se tot aud zvonuri de o noua etapa de ger. Eu sincer sper ca am trecut de frig, chiar astept cu nerabdare primavara.

Primavara e vremea schimbarilor, natura isi schimba fata si asta putem face si noi. Chiar zilele trecute mi-am schimbat culoarea parului si sper din suflet ca asta sa imbie primavara sa vina mai repede. :) Eu mi-am facut partea de intelegere, am facut o schimbare, acum astept si din partea vremii sa vina cu ceva mai bun. :)

Am ales sa imi inchid culoarea parului, am optat pentru un ciocolatiu intens care imi place mult si in care ma regasesc cel mai mult din tot ce am purtat in par pana acum.


Dar iata ca nu toate persoanele aleg culori la fel de cuminti. Asa ca m-am informat putin despre piata produselor de colorare a parului si am descoperit un univers minunat.

De la pudra decoloranta, sampon colorant si pana la spray fixativ colorant, o multime de produse noi pentru mine, dar probabil deja vechi pentru o multime dintre voi. O lunga perioada de timp nu mi-am mai colorat parul, crezand ca astfel o sa il las sa se regenereze. Insa pot spune ca de cand l-am vopsit ultima data, am observat ca nu imi mai cade la fel de mult. :) Asa ca nici nu mai stiu care e varianta potrivita pentru regenerarea parului.



Revenind la produsele de colorare pentru par, am descoperit pe langa produse foarte interesante, despre care nu aveam nici o informatie si o multime de culori atat de la indemana. Credeam ca am nevoie de ore la salon pentru a putea capata o culoare mai excentrica dar iata ca aici am gasit foarte multe culori tari, aprinse, perfecte chiar si doar pentru o zi de nebunie. Totul e mult mai la indemana decat consideram pana de curand. :)

Spuma coloranta pentru par este o noua descoperire pentu mine, iar culorile pe care le au disponibile, sunt absolut minunate. M-as inhama la o astfel de nebunie pentru o scurta perioada, curioasa fiind de fata mea incadrata de o culoare foarte intensa. :)


Si preturile produselor de colorare mi se par foarte scazute, astfel ca sunt destul de ok chiar si pentru incercari de scurta durata.


Acum apelez la voi, dorind sa aflu mai multe despre aceste produse. Voi le-ati incercat? Ce produse folositi pentru a va colora parul?




Comentarii

  1. Eu incerc mereu sa imi fac parul blond, dar vopselele de păr clasice imi ofera mai mult o culoarea portocalie si nu pirnde pana la radacimna. Ori nu stiu eu sa ma vopsesc, ori vopselele nu sunt bune. Voi incerca si produsele recomadate de tine. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blondul este destul de pretentios si de regula as recomanda sa se practice colorarea intr.un salon. :)
      te puuup!

      Ștergere
  2. nu, nu, nu! nu-mi place. cum sa ma dau numai pentru o zi sau 2? nuuu! eu vreau culoare toata viata :D apelez de obicei la vopsea semipermanenta, sa ma tina macar o luna. si daca nici eu n-am avut culori turbate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma pricep foarte bine la colorarea "turbata" :)))) eu sunt mai potolita de fel. Dar produsele astea cred ca ar fi utile pentru a testa o anumita culoare inainte de a opta pentru ceva de mai lunga durata :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING