Cartea Saptamanii: Harry Potter si Copilul Blestemat

Buna dimineata, fete frumoase!

A venit vremea pentru inca o recenzie. V-am zis ca inainte sa incep serviciul, am avut timp liber. Si desi initial chiar nu ma descurcam cu atat de MULT timp liber, am reusit in cele din urma sa ma dezmeticesc si sa il fac cumva productiv. Si bineinteles ca am inceput cu dragutele mele carti, care ma asteptau cumintele pe rafturile bibliotecii, asteptand sa le aleg.

Pentru astazi am ales cartea Harry Potter si Copilul Blestemat, a opta carte, in care evenimentele se petrec la 19 ani distanta de cele din cea de-a saptea.
Aceasta carte nu mai este scrisa de J.K. Rowling si nici nu mai pastreaza stilul caracteristic celorlalte carti din seria Harry Potter.


John Tiffany Si Jack Thorne sunt autorii acestei continuari scrisa sub forma unei piese de teatru in doua parti. 

Mi-a placut foarte mult aceasta metoda de scriere, mai ales pentru ca am reusit sa termin cartea muuuult mai repede astfel. :)



Asa cum va spuneam si mai sus, actiunea se petrece dupa 19 ani de la evenimentele din ultima carte. Ii avem in prim plan pe Albus Severus Potter, fiul lui Harry Potter si al lui Ginny Weasley si pe Scorpius Malfoy, fiul lui Draco Malfoy si al Astoriei.

Albus si Scorpius vor fi trimis de catre Jobenul Magic in aceeasi casa si spre surprinderea parintilor lor, cei doi vor deveni foate buni prieteni. Atat de buni inca atunci cand parintii lor se opun categoric acestei prietenii, cei doi gasesc mereu solutii pentru a fi impreuna.

Cand Albus il aude pe Amos Diggory, tatal lui Cedric, cum ca isi doreste ca Harry sa foloseasca un girotimp pentru a se intoarce in ziua mortii lui Cedric si pentru a-l salva, spiritul aventurier al lui Albus, dar mai ales orgoliul acestuia, decid ca el impreuna cu Scorpius sa ia aceasta sarcina in propriile maini.

Desi initial totul pare foarte simplu, o vraja si gata, totul insa se transforma atunci cand Albus si Scorpius descopera urmarile faptelor lor. Care sunt acestea si cum vor reusi pana la urma sa refaca trecutul pentru a-i readuce pe toti in viata pe care o cunosc si pe care o doresc, dar si cine este copilul blestemat, va las pe voi sa descoperiti citind cartea Harry Potter si Copilul Blestemat. :)

Mie mi-a placut foaaarte mult aceasta carte. Deja imi imaginam secventele si chiar sper sa se faca si un film dupa aceasta carte, nu doar o piesa de teatru. Desi uneori replicile erau un pic simpliste, actiunea a compensat considerabil. M-a facut sa stau cu sufletul la gura pana la final si chiar m-a surprins intr-un mod placut. :)



Comentarii

  1. nu-s fan harry potter, dar... copiii lor? ce tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, mi.a placut tare mult continuare. Mi.as dori astfel de continuari la mult mai multe carti :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Eu am fost super incantata de lansarea acestei carti, dar cand am vazut ca este scrisa sub forma unei piese de teatru, m-am cam intristat... poate daca s-ar face un film, ar prinde mai bine. Totusi, fan Harry Potter tot raman!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi.as dori un film insa nu cred ca se va face. Este doar piesa de teatru.. Dar mie mi.a facut mare placere sa o citesc :)
      pupici muuulti!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING