Arome noi de la Solaris

Buna dimineata, fete frumoase!
A venit weekend-ul peste noi parca mai repede decat ne-am fi asteptat. Dar nici ploaia nu se lasa mai prejos si parca incearca sa ne strice zilele libere. Bine macar ca maine se anunta soare. :D

Si daca tot vrem soare, cum il putem aduce daca nu cu SOLARIS. Cand vad masina Solaris cu ditamai soarele pe ea, instant ma incarc de energie pozitiva si parca am putere sa o eman mai departe la randul meu. :)

De data aceasta, masina Solaris a venit cu o aroma aparte. In pachetelul de la ei am gasit 5 uleiuri esentiale frumos aranjate intr-o cutie plina de potpourri din elemente vegentale:


Uleiurile esentiale primite de mine sunt urmatoarele:
-Menta
-Portocala
-Eucalipt
-Lavanda
-Tea Tree

Favoritul meu este de departe uleiul esetial de portocala. Miroase atat de autentic incat imi vine sa il gust. :)))



Toate uleiurile esentiale Selection d'Or de la Solaris sunt foarte puternice si capabile sa inmiresmeze intreaga casa cu aroma lor.


Pot fi folosite in lapta de aromaterapie, sau va puteti bucura de ele si in timpul masajului, daca aplicati cateva picaturi in uleiul de masaj.

Preturile pentru uleiurile esentiale Selection d'Or de la Solaris sunt variate si incep de la 12,66 de lei pentru 5 ml de produs. In functie de extractul folosit pentru uleiul esential, preturile sunt mai scazute sau mai ridicate.
Insa trebuie sa stiti ca toate uleiurile esentiale de la Solaris sunt produse din plante si petale de flori prin distilare cu vapori de apa. Metoda de extractie este una avansata, care ofera o calitate exceptionala acestor produse.


In afara de aceste 5 uleiuri esentiale pe care le detin, pe site-ul Solaris veti gasi o multitudine de sortimente. Pe mine m-ar mai tenta uleiurile esentiale de Trandafir, Lamaie, Pin, Scortisoara si Santal. 

Dintr-o gama foarte larga de arome, de la Marar si pana la Iasomie, de la Grepfrut si pana la Tamaie, cu siguranta fiecare isi va gasi aroma favorita.


Uleiurile esentiale vin ambalate in mici sticlute dotate cu pipeta, utila pentru dozarea produsului,
astfel ai siguranta ca nu scapi niciodata prea mult ulei. :):



Acestea fiind zise, eu ma declar foarte incantata de uleiurile esentiale de la Solaris si imi propun sa imi completez colectia cel putin cu cele enumerate mai sus. :)


Comentarii

  1. folosesc foarte mult uleiurile esentiale si aceastea de la Solaris sunt excelente! lipseste cel de grapefruit, preferatul meu, din pozele tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu il am pe cel de Grapefruit, de aceea nu am pus poza. :) Dar sper ca pe viitor sa completez colectia. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. n-am incercat inca niciun produs de-al lor. sunt o raritate, nu-i asa? de cand tot ma invart pe site si pe la standul cu bunatati din carrefour, tot n-am reusit sa iau nimic

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am inceput cu semintele de chia de la ei, poate te.ar tenta si pe tine :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am inceput cu semintele de chia de la ei, poate te.ar tenta si pe tine :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING