15 minute de relaxare cu Garnier

Buna dimineata, fete frumoase!
Cum celebrati astazi iubirea?
Daca inca nu v-ati hotarat, luati-va 15 minute de relaxare, timp in care sa va ganditi ce v-ar face fericite astazi.

Si daca aveti nevoie de ajutor, sa stiti ca Garnier ne aduce in atentie noua gama de masti Moisture+ si ne invita la 15 minute de rasfat. :)

Sambata a ajuns la mine un curier pe care nu il asteptam dar care mi-a facut o surpriza superba. Cand am desfacut pachetelul, mare mi-a fost mirarea sa descopar ca inauntrul sau se afla o cutie de la Garnier:


Stiti deja ca eu sunt oricum innebunita dupa cutii, asa ca atunci cand am vazut-o pe asta eram deja in culmea fericirii, chiar inainte de a-i descoperi continutul. :)))

Daaar, pentru ca toate persoanele intregi la minte desfac si cutia inainte de a se bucura, am zis sa fiu si eu o astfel de persoana..... macar pentru o scurta perioada de timp :)))))



In interior am descoperit initial un mesaj care imi dezvaluia treptat ceea ce urma sa gasesc in cutie. Deja ma vedeam in acele 15 minute sorbind dintr-o cana de ceai si golindu-mi mintea de orice factor stresor, relaxanu-mi toti muschii si odihnindu-mi toate cutele fetei.


Siii, nu mica mi-a fost uimirea cand in interior am descoperit aceste minunatii! De-a dreptul niste minunatii pe care abia astept sa le folosesc in voie.

Atat de frumos ambalate si atat de frumos gandit intreg conceptul de relaxare. Cei de la Garnier au fost atat de bine organizati incat vor primi toate aprecierile mele. Nu doar ca ne-au oferit mastile Moisture+ ci ne-au pregatit tot ritualul pentru cele 15 minute de relaxare.

Astfel ca un pachet de ceai cu fructul pasiunii, rodie, kiwi si zmeura si un infuzor adorabil stateau cuminti langa o bentita care sa aiba grija de parul meu atunci cand imi aplic o masca sau chiar si atunci cand ma machiez. :)


Noua gama Moisture+ contine 3 masti, pentru fiecare tip de ten, asa ca fiecare dintre noi isi va gasi jumatatea la Garnier. :)

Masca Moisture+ Purificatoare Super Hidratanta (Freshness) este destinata tenului normal sau mixt si contine ceai verde, acid hialuronic si serum hidratant.

Masca Moisture+ Revitalizanta Super Hidratanta (Aqua Bomb) este destinata tenului deshidratat si contine rodie, acid hialuronic si serum hidratant.

Masca Moisture+ Calmanta Super Hidratanta (Comfort) este destinata tenului uscat si sensibil si contine musetel, acid hialuronic si serum hidratant.


Aceste masti promit o hidratate intensa, de lunga durata, datorita Tehnologiei impotriva deshidratarii, cu elemente active din natura, acid hyaluronic si serum hidratant, ce trateaza tenul deshidratat prin refacerea aportului de apa la nivelul straturilor superficiale ale epidermei pentru 24 de ore. Totodata, aceasta masca sporeste puterea barierei naturale a pielii pentru a o proteja de factorii externi si pentru a-i pastra aspectul tanar.


Mastile sunt tip servetel, se muleaza perfect pe orice forma de fata si actioneaza in 15 minute. :)

Pretul unei astfel de masti este de 9.6 lei si cred ca pot fi gasit in toate supermarket-urile.

Eu abia astept sa le testez pe toate si apoi sa revin cu impresii despre fiecare. Pretul mi se pare unul foarte accesibil, asa ca mastile merita incercate. :)



Comentarii

  1. Ce faineee suuunt!!! Relaxare placuta! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc tare muuult! :) Ma bucur mult ca iti plac!
      pupiiici!

      Ștergere
  2. si mie-mi plac cutiile, dar mai apoi ma gandesc unde o sa le mai pun prin casa :).

    suna bien mastile astea, sa le folosseti neaparat!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu mai conteaza pe unde le pun cand le vad asa frumoase :)))
      clar le folosesc pe toate, ca imi plac si mie maxim :)

      pupici!

      Ștergere
  3. imi plac mastile astea tip servetel. nu ma impac cu cele lichide, pe alea le-am eliminat complet din rutina mea

    RăspundețiȘtergere
  4. Spor la testat si relaxare placuta! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING