Traduceri Autorizate

Buna dimineata, fete frumoase!

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu m-am trezit foarte bine dispusa. Am dormit mai mult si asta se simte in starea mea de spirit.

Desi eram o persoana extrem de matinala, lunile de trezit foarte devreme si de culcat prea tarziu, isi spun cuvantul si asupra organismului meu. Nu credeam vreodata sa ma trezesc constant la 9-10 si sa ajung sa plang atunci cand trebuie sa ma trezesc obligat-fortat la 7 dimineata.
Dar iata ca roata se intoarce si daca in urma cu 2-3 ani il certam pe iubi pentru ca doarme atat de mult, acum am ajuns eu sa fiu in aceasta postura. :)

Voiam sa va povestesc astazi cateva cuvinte despre traducerile autorizate. Eu am avut nevoie chiar anult recut de un traducator de Germana pentru a-mi rezolva problema cu actele masinii. Am cautat destul de mult pentru ca in oraselul meu nu sunt prea multi traducatori.
A trebuit pana la urma sa apelez la niste prieteni de familie care cunosteau pe cineva autorizat. Pentru ca altfel nu m-as fi descurcat.

Asa ca atunci cand am aflat ca exista un site de traducatori autorizati, am fost foarte interesata de acest aspect. Cred ca m-ar fi scutit de mult timp pierdut in acea perioada. :)

Acest birou de traduceri autorizate are sediul in Bucuresti, in Piata Universitatii, aproape de Hotel Intercontinental, langa Banca Transilvania, avand adresa exacta B-dul. N. Bălcescu, nr.18, bloc Sala Dalles, sc. B, et. 1, ap. 7, Sector 1, 010052, in caz ca sunteti interesate.

Nu cunosc prea bine Bucurestiul, dar mi se pare o zona foarte accesibila, asa ca daca avteti nevoie de traduceri autorizate, ii puteti gasi aici.
Biroul de traduceri a fost fondat in anul 2005, deci este un birou cu experienta, care in prezent numara peste 300 de traducatori profesionisti.

Eu m-as lasa pe mana lor cu mare incredere!

Voi la cine apelati atunci cand aveti nevoie de traduceri autorizate?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING