Botez cu ERFI

Buna, fetelor!

Nu e chiar perioada botezurilor, dar este o tema despre care imi face placere sa vorbesc. Am fost de curand la un botez si am fost atenta la toate detaliile. Imi place sa acumulez multe informatii pentu ca atunci cand voi fi pusa in aceasta postura sa stiu exact ce am de facut. Asa mi se intampla si cand merg la nunti. Mai ales in aceasta ipostaza, pentru ca va fi mai curand decat un botez.

Dar, chiar daca nu va fi la mine, poate va fi la o prietena, la o ruda si eu voi fi nevoita sa o ajut sau sa ii ofer sfaturi si idei. Asa ca mai bine ma pregatesc. Nu?

De aceea am fost atenta la tot ceea ce tine de trusoul pentru botez. Ma intereseaza pentru ca daca voi fi invitata la un astfel de eveniment, trebuie sa merg pregatita. :)

La ErFi am gasit o multime de obiecte pentru trusoul de botez si am ramas foarte impresionata de varietatea lor. Mi-au atras atentia foarte multe si chiar mi-ar placea sa ma ocup mai atent de toate aceste traditii atat de frumoase.
Nici nu stiam ca sunt atat de multe detalii care trebuie indeplinite. Probabil cei mai mari decat mine sunt la curent cu toate dar eu nu am fost la prea multe evenimente si la cele la care am participat, am fost doar seara, la petrecere, nu si in timpul zilei pentru a observa cu atentie tot ceea ce trebuie indeplinit.

Dar atunci cand voi fi si eu pusa in postura de a organiza un astfel de eveniment, cu siguranta voi fi mult mai atenta si voi invata tot ce trebuie facut.

Acum vreau sa va arat ceea ce am descoperit eu la Erfi:

Aceasta cutie pentru cruciulite cu Ladybug, este atat de simpatica, incat mi-ar placea sa o cumpar chiar si pentru mine si sa o folosesc pentru a-mi stoca cerceii sau agrafele. Arata tare bine, este finuta si de efect. Cred totusi ca as putea face si un proiect DIY cu o astfel de cutiuta. Daca am timp si materialele necesare, chiar as fi tentata de asa ceva. :

Mi-a mai atras atentia si acest set format dintr-un prosopel, un sapun in forma de copilas si sticluta pentru mir. Sunt necesare pentru botezul copilului si fac parte din trusou. Sunt toate decorate in aceeasi maniera. Acest model mi-a placut mie dar exista o multime de alte sortimente.

Iar daca ne dorim un set complet, atunci putem alege acest trusou pentru botez care cuprinde prosop mare pentru bebelus, panza pentru mir netivita, prosop pentru preot, sapunel, sticluta pentru mir si fasa pentru botez. Mi se pare cel mai avantajos set. Este si acesta disponibil pe mai multe culori, asa ca puteti alege ceea ce va place. Mie imi place albul, pentru ca se potriveste si pentru fetite si pentru baietei. :)

Daca vreti sa vedeti aceste obiecte inainte de a le cumpara, trebuie sa stiti ca acest magazin online are si un Showroom in Mall Plaza (http://www.erfi.ro/showroom.html).






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING