Cadouri pentru baietii nostri

Buna dimineata, fete frumoase!

Cum v-ati trezit astazi? Eu am dormit destul de mult si azi si ieri pentru ca am recuperat orele pierdute intreaga saptamana cand obligat-fortat ma trezeam devreme. :)))

Ieri a fost o zi foarte frumoasa pentru mine. Am sarbatorit impreuna cu iubitul meu ziua lui de nastere. Urmeaza ziua tatalui meu, apoi Craciunul, Revelionul, din noua ziua tatalui meu, de nume de data aceasta. O sa avem o luna foarte frumoasa, ca in fiecare an. Cu multe sarbatori si cu multi sarbatoriti. :)

Decembrie al vostru este la fel de plin de evenimente? :)

Si pentru ca tot vorbeam despre Craciun, trebuie sa ne gandim si la cadouri. Pentru anul acesta m-am pregatit. Sper ca bine, dar nu se stie niciodata. Iubitul meu este prea scump ca sa imi spuna vreodata ca nu ii place un cadou de la mine. :) Imi dau si eu interesul de fiecare data sa aleg ceva ce stiu ca i-ar folosi. In toti acesti ani mi s-au epuizat de multe ori ideile si incerc sa realimentez stocul la fiecare ocazie. :))

Poate pe viitor o sa ajung si la incaltaminte, pentru ca tot am aruncat un ochi la Kalapod. Nu m-am incumetat pana acum sa cumpar pantofi barbati, dar poate recurgem si la aceasta idee pe viitor. E foarte greu sa ai atat de multa inspiratie. Mai ales ca in luna Decembrie trebuie sa ma gandesc la 3 cadouri pentru iubitul meu. Ma chinui, ma chinui dar mai si cedez la un moment dat. :))

Daca aveti idei pentru cadouri, nu ezitati sa mi le impartasiti. Sunt foarte deschisa la sfaturi in aceasta privinta asa ca va astept. :)

By the way, tot la Kalapod gasiti si ghete copii, in caz ca aveti prichindei de cadorisit. Am si eu cativa asa ca ma bate gandul sa plasez o comanda, ca sa scap de o grija. :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING