Noutatile saptamanii trecute

Buna ziua, fete frumoase!

Si saptamana aceasta am cate ceva de aratat. Sunt doar hainute si sper sa va inspir pentru viitoare cumparaturi. Cand spun viitoare, ma gandesc in primul rand la vara. O sa vedeti de ce. :))

Am castigat un voucher de 100 de lei pentru cumparaturi la Kurtmann pe blogul Only One Average Joe. Am fost foarte fericita sa aflu ca sunt castigatoarea pentru ca pe site erau promotii foarte mari si imi doream mult o multime de hainute. Si pentru ca cele mai mari reduceri erau la hainele de vara, am profitat si mi-am pregatit garderoba pentru acel sezon.

Am ales 3 perechi de pantaloni scurti care sunt absolut superbe. Le ador pe toate in egala masura. Singura problema este ca la pantalonii bleu am ales un numar mai mare pentru ca numarul meu nu era pe stoc. Dar ii duc la stramtat pentru ca mi-au placut atat de mult incat nu am vrut sa renunt la ei :D

Abia astept sa vina vara si sa ii port zilnic :X

Am ales si un tricou daca tot m-am axat pe perioada calduroasa. Este vorba despre cel alb, cu imprimeu argintiu. Cel gri este tricoul lipsa din comanda Miniprix. Stiti ca data trecuta am uitat sa il fotografiez. Este simplu si se aseaza tare dragut pe corp.
Cel alb e un pic largut, exact cat sa ma simt perfect cand caldurile ne vor toropi.

Ultimul produs pe care l-am ales de la Kurtmann pentru a ma incadra in cei 100 de lei, a fost aceasta jachetuta. Arata mult mai bine decat pe site si materialul este superb. Ma asteptam la ceva mai subtire si de mai slaba calitate insa m-a surprins foarte placut.

Am fost foarte multumita de promptitudinea celor de la Kurtmann dar si de produsele alese. Inca o data mi se demonstreaza ca este un magazin online pe care ma pot baza. :D

Si pentru ca Mos Nicolae a fost darnic anul acesta, pe langa tot ce v-am aratat in postarile precedente, a mai sosit si cu un pulover navy extraordinar de frumos. Este gros, dar nu sufocant si este placut la atingere. Nu suport puloverele care ma inteapa asa ca acesta este perfect. :)

Cam atat pentru saptamana ce a trecut. :)

Voi ce noutati aveti de povestit?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING