Sanatare Dentara

Buna, fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu astazi am o zi mai incarcata dar sper totusi sa fiu cat de cat prezenta, cel putin pe pagina de facebook. Pentru mai tarziu va pregatesc o noua postare cu un outfit ce sper sa fie pe placul vostru. :)

Va iau insa de dimineata cu problemele de sanatate dentara. Imi place sa am grija de dintisorii mei si cand au fost probleme, nu am ezitat sa ma prezint la dentinsul meu favorit. Inca de cand eram copil, am mers in acelasi loc si daca voi sta mai mult in Constanta, probabil imi va fi destul de greu din acest punct de vedere. Te obisnuiesti cu modul in care lucreaza un dentist si iti este destul de greu sa cauti pe altcineva. Dar cum totul se schimba la un moment dat, trebuie sa trecem si pe asta si sa cautam un alt dentist si in noul oras.
Daca nu ma voi acomoda, ma pot intoarce la parinti la cateva luni pentru a merge tot in locul meu obisnuit.

As vrea tare mult sa gasesc si un centru de estetica dentara care sa fie pe placul meu. Am fazut un astfel de centru de estetica dentara Targoviste care mi-a atras atentia si mi-ar fi placut sa fie unul exact la fel si in Constanta.
Poate exista dar inca nu l-am descoperit asa ca imi voi continua cautarile.
Pentru ca un astfel de centru, daca iti castiga increderea, te va avea drept pacient toata viata. Fie ca e vorba despre controlul periodic sau despre diverse alte probleme, intr-un centru de o asemenea anvergura, vei gasi intotdeauna toate serviciile necesare.

La un cabinet obisnuit al unui medic dentist, nu poti beneficia de absolut toate interventiile care au loc in acest centru pentru ca anumite interventii necesita o ehipa si un instrumentar adecvate, plus o locatie pe masura.

Asadar, cautarile mele vor continua in orasul despre care va spuneam mai sus. Daca aveti voi ceva informatii despre un astfel de centru de estetica dentara prin Constanta, va rog sa nu ezitati sa ma anuntati si pe mine. As fi tare interesata de unul.
Dar sa fie si dentisti de incredere, la care ati mers si voi sau aveti cunostinte care au mers acolo. Pentru ca eu sunt destul de fricoasa de obicei si am nevoie de un dentist cu adevarat priceput.

In orasul vostru exista un astfel de centru de estetica dentara? :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING